Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäisiköhän mun tietää mikä tai kuka \((\w+)\) on, ja mistä sitä saa hommattua, jos tulee kohta sääntö että kaikilla pitää olla \((\w+)\) ja [SUP]ding[/SUP][SUB]dong[/SUB].

Aivasti äsken niin voimallisesti että räkäpärskeitä lensi Marsiin asti.

Aivasti äsken niin voimallisesti että räkäpärskeitä lensi Marsiin asti.

Juu. Sitä tavaraahan näytti tulevan ihan lasillinen.

WaterOnMars2_gcc.jpg

Pirun hankala kommentoida kunnolla peliä, kun ei nähnyt toisen päädyn nurkkaa missään vaiheessa. Sentään Niemisen Villen näin selkeesti koko ottelun ajan.

Niemisen Ville nyt näkyy koko ajan, vaikkea ottelua olisi katsomassakaan.

Stressaavasta työviikosta selvitty hengissä, joten josko hieman kaljaa sen kunniaksi. :alppu:

No johan on. Laittoipa telkkarin mille kanavalle tahansa, niin ruudussa alkaa Maija Vilkkumaan. 'Onneksi' ykkösellä on Väyrynen ja kolmosella typerä Posse.

Elelen ihan räikeästi toisten ihmisten varoilla. Välillä hävettää. Toisinaan sitten taas ei.

Edit: Piti mennä tuonne Vain Elämää - ketjuun.

Viimeksi muokattu:
No niin, vastapäätä olevan naapurin pihalla ollut vanha koivu sitten kaatui myrskytuulen voimasta. Tietenkin siinä oli auto parkkeerattuna juuri siihen. Sen verran vinoon kuitenkin kaatui, ettei ihan keskelle kattoa osunut. Takalasi meni rikki, muuten ei näyttänyt hirvittävästi tulevan korjattavaa. Saattaa olla, että vähän joutuu oikomaan oikeaa takaikkunan palkkia.

-Edit- Omistaja posseineen löytyi, ja nopeasti oli pelastuslaitos paikalla. Puu laitettiin palasiksi parissa minuutissa ja pelastuslaitoskin lähti juuri tapahtumapaikalta. Ja niin näköjään lähti itse autokin.

Viimeksi muokattu:
Mitä ihmettä mun piti tähän kirjoittaa?
Huomasin että selaimessa on viestikenttä tyhjänä, vain viesti puuttuu. Olin varmaan lasauttamassa jotain järkyttävän hyvää settiä, kuten tavallista, mutta nyt kyllä unohtui että mikä se mestariluokan viesti oli.

Laitetaan nyt korvaukseksi vaikka tissikuva:

mika%20on%20mailman_mestari.jpg

Oho, tuli Mika Häkkinen. Sori.

Kirjoitin vissiin ainakin sadan seitsemän sanan esseen asiapuolelle eräästä ajankohtaisesta maailmanpoliittisesta tilanteesta, mutta vedin huulilta takaisin, koska viestini ei olisi sisältänyt yhtään herjaa kanssakeskustelijoita kohtaan tai överikärjistyksiä tai sarkasmia tai teennäistä paheksuntaa sellaista kuvitteellista mielipidettä kohtaan, jonka olin itse keksinyt jollekin poliittiselle nelikentässä itsestäni etäämmäksi katsomakseni kuvitteelliselle taholle. Tyyliin "vassareidenhan mielestä rahaa tulee seinästä" tai "kokkarithan nyt on saatana yksityistämässä kaiken, verirahoilla" tai "löysin Albertin housut, kuinka toimin?".
Viestini ei siis olisi sopinut lainkaan Yleiseen Asiakeskusteluun. Toivottavasti meillä on joskus oikeasti sellainenkin nurkka jossa voitaisiin keskustella asiallisesti. Ja jota moderoitaisiin napakasti.

Kirjoitin vissiin ainakin sadan seitsemän sanan esseen asiapuolelle eräästä ajankohtaisesta maailmanpoliittisesta tilanteesta, mutta vedin huulilta takaisin, koska viestini ei olisi sisältänyt yhtään herjaa kanssakeskustelijoita kohtaan tai överikärjistyksiä tai sarkasmia tai teennäistä paheksuntaa sellaista kuvitteellista mielipidettä kohtaan, jonka olin itse keksinyt jollekin poliittiselle nelikentässä itsestäni etäämmäksi katsomakseni kuvitteelliselle taholle. Tyyliin "vassareidenhan mielestä rahaa tulee seinästä" tai "kokkarithan nyt on saatana yksityistämässä kaiken, verirahoilla" tai "löysin Albertin housut, kuinka toimin?".
Viestini ei siis olisi sopinut lainkaan Yleiseen Asiakeskusteluun. Toivottavasti meillä on joskus oikeasti sellainenkin nurkka jossa voitaisiin keskustella asiallisesti. Ja jota moderoitaisiin napakasti.

On meillä kyllä hieno ihminen keskuudessamme. Hänellä on ajatuksia, joita rahvaalle ei voi julki tuoda.