Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin ulkona äskön ja kokoajan oli sellanen olo että kohta lähtee kaatumaan.

Huoh pitää puhua modeille ja antille et poistaa tiettyjä viestejä tästä ketjusta ja nyt kyl meni Becosta maku kun pitää tollasta alkaa puhumaan ja uskomaan toisten foorumisten paskapuheita mitkä ei pidä paikkansa. Joo palaillaan.

Ai ei pidä paikkaansa :D

Pyysin Jonilta anteeksi yksityisesti sekä nyt julkisesti koska olen mukava ihminen.

Jep, ei AS:n sivuilta tänne kai saakaan kuvia linkata :thumbup:

Eikö sun pitänykkää lopettaa? Hyvin nörttienergiaa riittää ikäiseksesi. Wouu. Paitsi Terminaattoreilla joilla on sama kapasiteetti aina 120v ikäiseksi.

Tää ei liity mitenkään tähän Joni-minä caseen mutta Rainier miltä tuntuu olla rekisteröitynyt aikaan jolloin minä olin kuuden päivän ikäinen?

Tää ei liity mitenkään tähän Joni-minä caseen mutta Rainier miltä tuntuu olla rekisteröitynyt aikaan jolloin minä olin kuuden päivän ikäinen?

Ihan hyvältä, juuri tuosta syystä rekisteröidyinkin tuolloin.

Miltä 1999 vuosi näytti? Onko maailma muuttunut?

Sillon oli Frentseeniä ja Häkää ilmiliekeissä. Taisin jopa painaa enemmän silloin tai samanverran kuin nykyään vaikka pituus kaukana nykyisestä.

Äläpä ylpeile anoreksiallasi.

Jos menee naimisiin itseään 38v vanhemman muslimimiehen kanssa, onko ok?

Mutta mikset sä syö?

Syön jokapäivä ja indeksi on normaali. Tosta aiemmasta kun puhuttiin niin olin lievästi ylipainoinen.

Jos menee naimisiin itseään 38v vanhemman muslimimiehen kanssa, onko ok?

Ei minusta. Siis voi ehkä samalla aaltopituudella olla mut siin vaan on perseestä että toinen jättää elämän paljon aiemmin.

Mutta Joni sä olet joskus maininnut tuolla ruokakeskustelussa että syöt yhden annoksen päivässä :(