Ei ole muuttaminen mukavaa. Hiki päässä pitää tavarasi pakkaaman.
KOM-yritykseen
Menikö lusikat jakoon?
"Onneksi" se kortti vanhenee kaikilta 2033 mennessä.Pitääpä kiittää poliisia ja TraFia. Keskiviikkona aamulla tilasin uuden ajokortin ULKOMAILLA kadonneen tilalle, sanoivat että menee jopa nelisen viikkoa tai viikko. Tänään oli kuitenkin jo postilaatikon pohjilla odottelemassa. :thumbup:
P.s. rumia nämä uudenmalliset kortit.Ja menetin näköjään 30 vuotta kortin voimassaolosta samalla.
![]()
![]()
Marjatta, Mante, kuinka olen ikävöintkään.Toivon mukaan pian. Itsehän olen nykyään HPK fani. Kun oon kerran hämäläinen. En tok Marjatta.
Nih, Hermeskin onnistuisi Hakemaan Pisteet Kotiin.
Vissiin sama kapearaiteinen härveli, jonka kyydissa olin joskus 70-luvulla. Oli muuten kanssa joltain taholta ihan saatanantimantti idea muuttaa huomattava osa sen junan kulkureitistä pyörätieksi joskus apaut suurinpiirtein nähtävästi 80-luvulla tms. :nope:Tuli ajeltua höyriksella n. vuonna -94 Jokioisissa. Tai kyydissähän me vaan oltiin.
Oli muuten kanssa joltain taholta ihan saatanan timantti idea muuttaa huomattava osa sen junan kulkureitistä pyörätieksi joskus apaut suurinpiirtein nähtävästi 80-luvulla tms. :nope:![]()