Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ole muuttaminen mukavaa. Hiki päässä pitää tavarasi pakkaaman.

KOM-yritykseen

Kimmo On Meksikosta? Kavahtakaamme Olgan Menopaussia? KikkeliOrgasmi Mahtavin? Kai Onanoit Minua? Kimmat Ostavat Marlboroa? Kenties Onnistuisin Mokaamaan? Kun On Mentävä? KansallisOikeusMakkarabaari? KirkasOtsainen Mies? Kusella Oulun Majakalla? Kestän Orastavaa Munakarvakaljuutta? Kumeilla Osoitan Mikkoalatalouteni? Kirka On Menehtynyt? Kevät Onnahdellen Matelee? Kristus Odottelee Malttamattomana? Kivespussissa Omaisuuteni Matkaa? Kivaa Olisi Mekkaloida? Kantapalat Ovat Makoisimpia? Kouvotsvoni On Markoj? Kauniaisten Onni&Manni?

Huomasin, että asuntolainamme korko on nykyään miinusmerkkinen.
-0,040 % (3kk Euribor)

Pankin marginaali pitää toki huolen siitä, ettei sieltä virtaa vielä kolikoita tähän suuntaan.

Pfiuuh pfiuuh olen lasersalamanäätä wrooom rätätätä poks.

Aivastin äsken kovempaa kuin kukaan tänä viikonloppuna tällä radalla tässä sessiossa.

Tuli ajeltua höyriksella n. vuonna -94 Jokioisissa. Tai kyydissähän me vaan oltiin.

Tuli ajeltua höyriksella n. vuonna -94 Jokioisissa. Tai kyydissähän me vaan oltiin.
Vissiin sama kapearaiteinen härveli, jonka kyydissa olin joskus 70-luvulla. Oli muuten kanssa joltain taholta ihan saatanantimantti idea muuttaa huomattava osa sen junan kulkureitistä pyörätieksi joskus apaut suurinpiirtein nähtävästi 80-luvulla tms. :nope: :mad:

Viimeksi muokattu: