Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Google on siitä vittumainen eläin, että se tuntee sut.

Itse olen onnistunut pysyttelemään hyvin tutkakatveessa.
Just sopivasti sekä yleinen että hieman harvinaisempi nimi, että tuloksia tulee aimo kasa, mutta lähes kaikki vääriä. Kuvahaullakaan ei löydy tyyliin kouvon avatarta tai sukulaistytön duckfacea.

Itse olen onnistunut pysyttelemään hyvin tutkakatveessa.
Just sopivasti sekä yleinen että hieman harvinaisempi nimi, että tuloksia tulee aimo kasa, mutta lähes kaikki vääriä. Kuvahaullakaan ei löydy tyyliin kouvon avatarta tai sukulaistytön duckfacea.

Itselläni on harvinainen nimi. Ensimmäisten hakutulosten perusteella tämänniminen on voittanut painonnostossa sm-kultaa, nimitetty tulosyksikön johtajaksi ja soittaa bassoa jossain klubibändissä. Eli kaikki tulokset osuu minuun. On siinä peruskoulukavereilla hämmästelemistä, jos kuuklettavat.

Itselläni on harvinainen nimi. Ensimmäisten hakutulosten perusteella tämänniminen on voittanut painonnostossa sm-kultaa, nimitetty tulosyksikön johtajaksi ja soittaa bassoa jossain klubibändissä. Eli kaikki tulokset osuu minuun. On siinä peruskoulukavereilla hämmästelemistä, jos kuuklettavat.
Huomasin saman. Naisille kannattaa laittaa tuo tulosyksikön johtajan kuva.

Elämässä on tärkeintä että täyskaimoilla on kunnianhimoa.
Tai ainakin pysyvät kaidalla polulla.

Omaa nimeä kuuklettaessa löytyy hitokseen toimitusjohtajia ja muita sellaisia.

Pitäähän jonkun olla kuitenkin siinäkin porukassa se kuuluisa musta lammas.

Nimikaimoja löytyy melkoinen liuta Ruåtsin puolelta, mutta vain 1 Suomesta. Sinällään jännä jutska et tuo asui (voi olla et asuu edelleen) about 300m päässä omasta asuinpaikastani.

Kerran olen nimeni googlettanut ja mitään epäilyttävää ei löytänyt.

Tänään on päivä, jolloin pääsen valittamaan lääkärille IHAN KAIKESTA.

Mulla oli tänään vuositarkastus. Lääkäritäti ohjeisti vähentämään taas hiukan lääkitystä, vaikka "tuskin sillä merkitystä olisi, vaikka lopettaisit kokonaan, tutkimusten mukaan ei tuo lääke sun tautiin vaikuta". Eikai siinä, vähennetään taas yksi pilleri ja syksyllä toinen. Kymmenen minuuttia juteltiin -> 32€. Oishan tuon voinu puhelimitsekin hoitaa.

Olishan sen 10min voinut käyttää muutoinkin...tai no en tiedä. Sain angiina-diagnoosin.
Turhaa pällini puolesta pelkäämiseni, kun noita migreenikohtauksia tullut aiempaa tiuhempaan. Ei kait siinä.

Eikö kuuluisa tarkoita sitä, että joku on kuullut siitä?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.