Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olohuone ja keittiö rempassa joka valmistunee loppuviikosta, toivon mukaan ennen kuin mulle tulee vieraita Suomesta.
Vanhat pinnat kaavittiin puhtaaksi vanhasta jostain luujauhopohjaisesta massasta, joka aiheutti maalin kesimisongelmaa ja sitten uudet massat kaikkiin seiniin. Se odottaa nyt kuivumista ja huomenna alkanee kattojen ja seinien maalaus.
600 euroa. Kuitilla. Kaks miestä jokusen päivän tekee tolla rahalla töitä :)

Olohuone ja keittiö rempassa joka valmistunee loppuviikosta, toivon mukaan ennen kuin mulle tulee vieraita Suomesta.
Vanhat pinnat kaavittiin puhtaaksi vanhasta jostain luujauhopohjaisesta massasta, joka aiheutti maalin kesimisongelmaa ja sitten uudet massat kaikkiin seiniin. Se odottaa nyt kuivumista ja huomenna alkanee kattojen ja seinien maalaus.
600 euroa. Kuitilla. Kaks miestä jokusen päivän tekee tolla rahalla töitä :)
No mut täällä olisit saanut kotitalousvähennystä edes, vaikka oisitkin joutunut moninverroin maksamaan:frank:

No mut täällä olisit saanut kotitalousvähennystä edes, vaikka oisitkin joutunut moninverroin maksamaan:frank:

Saa sitä tännekin tehdystä remontista.
"
Kotitalousvähennyksen saa myös toisessa Euroopan talousalueeseen kuuluvassa valtiossa tehdystä työstä maksetusta työkorvauksesta, jos verovelvollinen osoittaa, ettei suorituksen saajalla ole olennaisia verotukseen liittyviä maksu- ja ilmoituslaiminlyöntejä tai kirjanpidon laiminlyöntejä.

Esimerkiksi Espanjassa sijaitsevan loma-asunnon remonttitöistä voi siis vaatia kotitalousvähennystä, jos työkorvaus maksetaan espanjalaiselle yritykselle.
Verohallinto saattaa pyytää selvityksen yrityksestä. Selvitys voi olla kyseisen valtion veroviranomaisen antama todistus tai lomake 14C, jossa on kyseisen valtion veroviranomaisen merkinnät."

Huom: asuntoa ei tarvitse siis edes omistaa. Vuokra-asuntoonkin saa.

Nimimerkki Böö on foorumin kummallisimpia hahmoja. Puhuukohan Suomea lain vai käyttääkö translaattoria?

Mulla ei ole hajuakaan mistään Suomiysiysistä, tai alkuperäisversiostaan.

On kahdenlaisia ihmisiä: niitä joilta jää aina asiat puolitiehen,

Status
Ei avoinna uusille viesteille.