Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Miksihän Rainier aina hernehtii kun Kokoomusta ja Stubbia koijataan, mutta jos vaikka Vasemmistoliittoa ja Arhinmäkeä koijataan, niin koijaa mukana?

Selkeähköä puoluellisuutta havaittavissako? Jyri Oil?

Milloin täällä on Arhinmäkeä koijattu? Laitappa pari esimerkkiä. Viimeksi kun koijasin itse, kouvo poisti sen. Että sillä mallilla täällä on voimasuhteet.
Ja totta kai olen puoleni valinnut. Se on Suomi, suomalaisuus ja tämä nimenomainen isänmaa. Ei mikään muu.

Pyynnöstä siirsin yhden Rainierin ja yhden Salmisen Jonen viestin tänne tuolta kieltäymyksellisyydettömyydellisyys -toikista kun minunkin mielestä sopivat tänne paremmin. Eli nyt sit vaan palautetta moderaattoreille -toikkiin huutamaan *Tää on vittu pohjoiskoreaa*.

Pyynnöstä siirsin yhden Rainierin ja yhden Salmisen Jonen viestin tänne tuolta kieltäymyksellisyydettömyydellisyys -toikista kun minunkin mielestä sopivat tänne paremmin. Eli nyt sit vaan palautetta moderaattoreille -toikkiin huutamaan *Tää on vittu pohjoiskoreaa*.

Kapitalistien paha liitto.

Girona%2B%2526%2BBarcelona%2B2016%2B002.JPG

Hetkinen... Onko tuolla hanhilla joku torttuhousut yllään? Poika siinä sivussa luulee toivovansa saavan yllätyssuklaatia.

Minä haluan polttaa suklaamunia... äitii... hippi hiiiiriii... piipaa... kaakaa... haa leluja didudäddnd

Status
Ei avoinna uusille viesteille.