Ole hyvä. Kiva olla avuksi.Kannattipa ilmoittaa tänne. Heti alkoi toimia. Melkein kuuden tunnin jumi näyttäisi olleen. Kyllä taas kelpaa. Olla.
Kannattipa ilmoittaa tänne. Heti alkoi toimia. Melkein kuuden tunnin jumi näyttäisi olleen. Kyllä taas kelpaa. Olla.
Kompuutterit on saatanasta.
Mutta tähän on hyvinkin suoraviivainen selitys. Firmat eivät - oikeutetusti - luota työntekijöihinsä tietotaitoon ja arvostelukykyyn (monet käyttävät nettiä työajalla).Osa käyttää koneita siten, että saattavat altistaa firmojen tiedot hakkereiden saataville. Lisäksi saastuneiden koneiden "hoito" vie julmetusti aikaa.Ja varsinkin konsernien määrittelemät 'turvallisuusasiat'. Ei mitään päivitystä saa itse tehtyä ja kaikki turvallisuutta lisäävät jutut aiheuttaa vain ongelmia käyttöön.
'If not broken, don't fix it'.
Mutta tähän on hyvinkin suoraviivainen selitys. Firmat eivät - oikeutetusti - luota työntekijöihinsä tietotaitoon ja arvostelukykyyn (monet käyttävät nettiä työajalla).Osa käyttää koneita siten, että saattavat altistaa firmojen tiedot hakkereiden saataville. Lisäksi saastuneiden koneiden "hoito" vie julmetusti aikaa.
Lyhyesti ilmaistuna: Useimmat käyttäjät ovat kädettömiä!
Ja varsinkin konsernien määrittelemät 'turvallisuusasiat'. Ei mitään päivitystä saa itse tehtyä ja kaikki turvallisuutta lisäävät jutut aiheuttaa vain ongelmia käyttöön.
Ja varsinkin konsernien määrittelemät 'turvallisuusasiat'. Ei mitään päivitystä saa itse tehtyä ja kaikki turvallisuutta lisäävät jutut aiheuttaa vain ongelmia käyttöön.
Tämä päivä (21.4.) on jatkossa "Päivä, Jolloin Albert Teki Kirjoitusvirheen" eli PJATK.
Sitä vietetään vaatimattomin menoin, lähinnä huulia pärisyttäen eikä se ole vapaapäivä.
Mulkuinta on kuitenkin it-tuki.