Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Käytän Tampereen puolella Korhosen Autohuollossa ja 4.99 e/h on laskutushinta siellä (kuitilla).

Kuitilla mäkin teetän, koska 3 vuoden takuu korjauksilla. Mutta aina muistavat kertoa sen kuitittomankin hinnan ja tarjoavat sitä ensin vaihtoehdoksi :D Maan tapa.

Nyt on kyllä mahtava tarjous Kellogsilla. Osta 3: olme pakettia esim. vaikkapa juuri Rice Krispies- paketteja, kerää niistä koodit, rekistöröi ne jossakin interwepissä ja maksa vielä 2:aksi euroa rahaa, niin saat paluupostissa lusikan, johon on laserkaiverrettu (tms.) oma nimesi ja Kellogsin kukko. Lusikan pituus joko 180 mm tai 150 mm saatavuuden mukaan.

Kallis lusikka, mutta eipä ole työpaikan Kalevilla sellaista sitten.

No eihän se siihen edes liittynyt vaan Hanski Kinnusen kommenttiin radiossa. Kaipa olisi quotea käyttänyt jos johonkin viittaa?

No kun se näytti semmoselta huonolta huumurilta, vähän ounastelin että ymmärsin väärin ja hyvä että niin oli.

Tänään mun duunipaikalle (vibraattorinauppa) ilmaantu joku sälli kyselemään tunnetaanko me. Olin ihan että no tuskin. Esitteli itsensä Salmisen Joneksi ja ei mulla sytyttäny vieläkään yhtään. Ihan osmona että mitä täällä tapahtuu, kuka toi on?
Hetken päästä sitten valkeni että joo niin, aivan.
Moccamasterista tarjosin kahvit. Itki kohtaloaan kun ei oikean kahvinkeittimen kahvia ollut tarjolla lain.

Tänään mun duunipaikalle (vibraattorinauppa) ilmaantu joku sälli kyselemään tunnetaanko me. Olin ihan että no tuskin. Esitteli itsensä Salmisen Joneksi ja ei mulla sytyttäny vieläkään yhtään. Ihan osmona että mitä täällä tapahtuu, kuka toi on?
Hetken päästä sitten valkeni että joo niin, aivan.
Moccamasterista tarjosin kahvit. Itki kohtaloaan kun ei oikean kahvinkeittimen kahvia ollut tarjolla lain.

Ihan ok kamaa oli. Tattis vaan. :thumbup:

Christian-Horner-008.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.