Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Martti onkin suosittu nimi siellä. On Suomessa kerran ollut siis oikein hyvä präzidentti, kun Noopelikin lyötiin kouraan.

Olo oli hyvin hämmentynyt herätessäni, koska olin Oulussa, enkä suinkaan kotona. Hämmennyksestä olen nyt selvinnyt ja juon aamukahvit.

Mulla on vihasuhde Osuuspankkiin. Ei pysty. En enää muista miksi, mutta onpa kuitenkin.

Ihmisellä on hyvä olla periaatteita.

Paitsi jos S-pankki ei anna tarpeeksi taalereita ja Osuuspankki antaa. Sitten ei enää tarvita periaatteita.
Itsehän vaihdoin pankkia Nordeasta Osuuspankkiin.

Vielä kun sais ruotsalaispankin tilien lisäksi eläkevakuutuksen poikkastua niin rokkenroll.

No mutta JOPAS JOTAKIN!
Intouduin googlettamaan ja ihmettelemään Beverly Hills 90210:yksnollan näyttelijöitä vain huomoatakseni ikiaikaisen rakkauteni, Kathleen Robertsonin näytelleen myös elokuvassa jossa Osama lahdattiin.
Ihmettelinkin mitä niin tuttua ko. näyttelijässä oli ja miksi koin jatkuvaa tarvetta kosketella itseäni elokuvan aikana.
Siinä vasta nainen. Kathleenin PVC-napatoppi nevö foget.

Jos jokaisella ihmiselolla on joku tarkoitus, Pop Dylaninille se syy lienee, että hänen ansiostaan tämä asia valkeni minulle.

Roope Huonemies = Pop Tylani

Roup (köysi) Huonomies = Poppaa Tyrion Lannisteri.

Tyrion_Lannister-Peter_Dinklage.jpg

Siellä muuten kävi ensimmäisen kerran kulli esillä kourassa. Viimeksi olen nähnyt https://fi.wikipedia.org/wiki/Caligula_%28elokuva%29

En tiedä hiplaako aina, kun Dylanista puhutaan tai siitä Tyrionista? En minä vaan se joku toinen? Voinhan minä vähäsen hiplata... Mutta mitä hittoa minä nyt sekoilen?

No mutta JOPAS JOTAKIN!
Intouduin googlettamaan ja ihmettelemään Beverly Hills 90210:yksnollan näyttelijöitä vain huomoatakseni ikiaikaisen rakkauteni, Kathleen Robertsonin näytelleen myös elokuvassa jossa Osama lahdattiin.
Ihmettelinkin mitä niin tuttua ko. näyttelijässä oli ja miksi koin jatkuvaa tarvetta kosketella itseäni elokuvan aikana.
Siinä vasta nainen. Kathleenin PVC-napatoppi nevö foget.

Jos jokaisella ihmiselolla on joku tarkoitus, Pop Dylaninille se syy lienee, että hänen ansiostaan tämä asia valkeni minulle.

Kyseisen naisen ihanat kannut näkyvät sarjassa Boss. Yuotubesta löytyy kohtauksia. Ihana nainen.

Kaks lääkäriaikaa samalle päivälle. Jää pari tuntia aikaa vaihtaa lokaatiota n. 150km.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.