Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olen silpunnut vääräoppisesti heti tuoreeltaan. En kestä katsella risuläjiä pihassa. Ei kykene.

Herrajumala näitä korvakarvoja ja niiden kasvutaajuutta. Nyt oikeesti!
Ottaisin niistä kuvan mutta mulla ei ole niin laajaa kuvakulmaa kamerassa.

Onko korvakarvojen kasvatus lajina Rion olympialaisissa? Tarkistetaanpa asia.

Itsellänihän kasvaa kahdessa paikkaa korvakarva ja yhdessä paikkaa huulikarva. Huulikarvan nyppäisin tänään pois.

Häpyhuulikarva sulla taitaa kasvaa. Sen ympärillehän voitkin levittää näppärästi häpyhuulipunaa.

Vitsit eivät olleet omakeksimiäni vaan Turengin yläasteella vaikuttaneen Mikan, josta sittemmin tuli tatuointipiireissä tunnetuhko artisti.
Mika muuten oli 8. luokalla ollessani seiskalla, ollessani kasilla ja vielä ollessani ysilläkin. Sitten hältä taisikin oppivelvollisuusikä tulla täyteen ja lähti piirtelemään siannahkaan kuvioita.

Muistiinpanoni viikonlopulta 10 oluen ja syliin kaatuneen siiderin jälkeen. "Korvaa kotitalouavähennys päinvastaiselka kela-katolla."

Häpyhuulikarva sulla taitaa kasvaa. Sen ympärillehän voitkin levittää näppärästi häpyhuulipunaa.

Vitsit eivät olleet omakeksimiäni vaan Turengin yläasteella vaikuttaneen Mikan, josta sittemmin tuli tatuointipiireissä tunnetuhko artisti.
Mika muuten oli 8. luokalla ollessani seiskalla, ollessani kasilla ja vielä ollessani ysilläkin. Sitten hältä taisikin oppivelvollisuusikä tulla täyteen ja lähti piirtelemään siannahkaan kuvioita.

Lauleliko Miksu myös 'Häpyhuulet suukon saavat, häpyhuulet huomataan' sanoilla Hymyhuulet-tsibaletta?

Nyt ainakin selvisi se mihin hiuksesi ovat katoamassa.
Kadonneet hiuksesi ovat nimittäin siirtyneet korviisi.

Nyt ainakin selvisi se mihin hiuksesi ovat katoamassa.
Kadonneet hiuksesi ovat nimittäin siirtyneet korviisi.

Ja näyttää niitä olevan runsaahkohkonlaisenomaisentuntuisehkoisesti myös siellä, minne aurinko paistaa vain syvässä kumarrusasennossa.

Olen katsellut Youtubesta videioita mopojonneista, jotka joutuvat kahnauksiin kantaväestön ja poliisin kanssa. Oikein viihdyttävää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.