Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Naapuri leikkasi juuri ainoan näkösuojan eli Terijoen salavan tonttimme rajalta pois.

Aika pitkään tästä metsäisestä näkymästä saikin nauttia, mutta kai se oli pakko jo karsia tuo puu. Pukkas kasvihuoneen katolle varjon ja kasapäin lehtiä, eli jotain hyvääkin tuossa on.

Nyt voinkin tirkistellä tästä suoraan heidän olkkariinsa.

Mulle avautui, että olen ollut Kanadassa silloin, kun Lance Stroll syntyi. Eri kaupungissa tosin.

Voisit siis olla Lance Strollin isä. Kuten iällisesti me kaikki muutkin. Paitsi Jonttura.

Itse asiassa mun poika on vuos ja kaksi kuukautta vanhempi kuin tämä Marttini-mies. Ja reilun kuukauden vanhempi kuin Maxstappen.

f1-abu-dhabi-gp-2015-lance-stroll-announced-as-williams-development-driver.jpg

Miksiköhän Uddströmin Pätzkille on laitettu Williams-paita päälle???

Koe F1-Forum värikuvina

Viestini sensuroitiin roskiin, kun erehdyin kommentoimaan, että kyllä kaikenmaailman trollaajien selänpesukommentit kelpaavat, muttei kritiikki. Trollin kommentti jäi.

Elämä on kuin Verstappen F1-radalla ja Kanen jotkut temput änärissä löysärantein.

Rekka ajaa pitkät päällä, kohdatessa vaihtaa lyhyeille ja taas pitkille takaisin. Mun mielestä nyt on valoisa aika. Kannattaisiko karvaperserahtarin pitää tauko välillä?

Katsoin tässä leffan pitkästä aikaa ja taas huomasin kuinka tykkäänkään siitä hetkestä kun lopputekstit alkaa. Kokemusta orgastisoi mojova loppu, lopputekstien aikana soiva hyvä musiikki ja taustalla pyörivä kaunis kuvamateriaali.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.