Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Mikäs tossa ei ainakaan kiirehdi turhaan vielä isäksi kun ei ole kiire kuten ei Hämikselläkään vaan snäppäillään preissäkin ja bailutaan kisojen välis. :ahem:

Anyways toi jäbä ei kuulu maxin, sainzin, hulkin, bottasin taikka ricciardon ja yms ja mun kategoriaan enään. :cool:
Itsekin vetoan aina siihen, että seuraavaan F1-kisaani on aikaa.

Kertokaa mitä tuolla linkin takana on? Vaikuttaa epäilyttävältä.

Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.
Olikohan mulla hänen yhteystietojaan tässä lähellä, katsotaanpas...

Oijoijoiihh, Kate Beckinsale on eronnut, voi harmi, mutta sehän tarkoittaa sitä että hän on ns. vapailla markkinoilla, enkä tarkoita ihmiskauppaa koska sehän on laitonta.

Mä tunnen hänet. Tulemme toimeen jo hyvin. Valitan.

Kate on jo onneksi sen verran iäkäs, että Joni ei ole hänestä kiinnostunut. Sehän taas parantaa burbin mahdollisuuksia heti 107%.

Meinaako Jone tehdä tänään kovaa myyntiä? Kuulin sellaista huhua tuossa äsken tänään, että hyvä päivä tulossa. Imureita myydään kuumille kiville.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.