Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Toivottavasti en voita Venttistä, sillä siinä tapauksessa se jäätyy hetkeksi kun mun pitää mennä vähän tuonne noin.

Sama juttu, mun pitää mennä myös vähän tuonne noin viikonlopuksi. En voi kertoa enempää, koska joutuisin tappamaan teidät kansallisen turvallisuuden nimissä ja siitähän tulisi aivan kauhea sotku ja siivo semmoisesta.

Soommoro!

Ostettiin tänään paahtoleipäpussi ja nyt illalla otin emännän jälkeen sieltä pari viipaletta. Oli ensin vastassa päätypala. Eikö ne voisi vaan olla alkuperäisessä järjestyksessä siellä pussissa ettei päätypalaa keskemmällä leipää.

Ostettiin tänään paahtoleipäpussi ja nyt illalla otin emännän jälkeen sieltä pari viipaletta. Oli ensin vastassa päätypala. Eikö ne voisi vaan olla alkuperäisessä järjestyksessä siellä pussissa ettei päätypalaa keskemmällä leipää.

Ihminen on lavastanut kuussakävelyn viiskymmentä vuotta sitten, mut vieläkään ei ole saatu geenimuunneltua kantapalatonta leipää. Apurahat takaisin, saatana.

Ihminen on lavastanut kuussakävelyn viiskymmentä vuotta sitten, mut vieläkään ei ole saatu geenimuunneltua kantapalatonta leipää. Apurahat takaisin, saatana.
Kyl ne varmaan siel kuussa kävi, eikä kantapala mulle ongelma ole :thumbup:

Aijaijai, emäntä on vähän tehnyt valintaa pussissa.:o

Onneksi on omat eväät täällä, niin en joudu moisen terrorismin pihteihin lain.

Kovin tutulta kuulostaa.

Jopas Rautio haastattelee hyvässä hengessä Soinia Ykkösaamussa. Enempi tällainen asiantuntija- ja paikoin jopa henkilöhaastattelun oloinen tunnelma kuin perus persuhiillostus, jollaiseksi ko. puolueen edustajien kohdalla haastattelut pääsääntöisesti menevät. Ihan mielenkiintoista vaihtelua.

Jopas Rautio haastattelee hyvässä hengessä Soinia Ykkösaamussa. Enempi tällainen asiantuntija- ja paikoin jopa henkilöhaastattelun oloinen tunnelma kuin perus persuhiillostus, jollaiseksi ko. puolueen edustajien kohdalla haastattelut pääsääntöisesti menevät. Ihan mielenkiintoista vaihtelua.

Timppaa ei lainkaan huvittais puhua ulkoministeriasioista. Kivempaa ois kehaista omia ja tölväistä muita kera runollisen kielikuvan.

Sitten kun jotain tapahtuu, niin jäädään leipomaan sitä palloa lankin viereen perse kentälle päin. Kun joku tulee lähelle, niin saa vapaalaakin.:rolleyes:

On kyllä niin hintti laji, että en kummeksu Ruotsin ja Suomen pärjäämistä lajissa lain.:D

Onpa pöljä laji seurata tuo sähly. Palloo leivotaan ees-taas ja odotellaan että vastustaja nukahtaa. Ja katsojat.

Mä olin kerran katsomassa Tampereella SM-tason sähellyksen kiihkeää paikalliskamppailua. Lähdin kahden erän jälkeen kotiin. Näyttävyys puuttuu siitä kikkailusta ja yleisö tosiaan tuntui nukkuvan. Ei tartte toista kertaa mennä.

79x5VLRh.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.