Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Aamulla sattui yllättävä juttu, kun olin menossa autolleni. Painoin avaimen kaukosäädintä ja edessäni olevan komean uuden katumaasturin valot välähtivät. Säikähdin, että olenko vaihtanut yöllä autoa. :D En ollut. Auton takaa ilmestyi mieshenkilö ja oma autoni oli vaatimattoman näköisenä sen komistuksen takana piilossa.

kouvotsvoni sanoi:
Onneksi "F1-Forum Karting, osa 3 "-toikki on sticky, niin ei AJ koko etusivua valtaa :p

Fry&Laurie. Unta. Öitä.
Kuinkahan kännissä olin henkisesti?

Meinasin jotain sellaista, jotta kun AJ:lla oli kommentteja lähes joka toikissa viimeisenä....niin että "F1-Forum Karting, osa 3" olisi jotenkin eri asia ja jottei siihen AJ voisi kommentoida sinne.. :nope:

:alppu:

kouvotsvoni sanoi:

Meinasin jotain sellaista, jotta kun AJ:lla oli kommentteja lähes joka toikissa viimeisenä....niin että "F1-Forum Karting, osa 3" olisi jotenkin eri asia ja jottei siihen AJ voisi kommentoida sinne.. :nope:

Katsoin samaa neljältä ":ahem:-tyyliin" :nope:

Ei kait AJ jaskan stickylle mitään voi. Nytkin on jaskan postaus viimeisenä.

J.Heldenview sanoi:
Katsoin samaa neljältä ":ahem:-tyyliin" :nope:

Ei kait AJ jaskan stickylle mitään voi. Nytkin on jaskan postaus viimeisenä.
Onneksi AJ ei kuitenkaan huomannut, että voi siihenkin postata ja ei saanut koko etusivua ;)

kouvotsvoni sanoi:

Mä en voi kommentoida sinne. Liian suuri henkinen este. :frown: