Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ajelin tänään töissä edestakas yhden ratsian. Molempiin suuntiin puhallutettiin ja aikaa puhkujen välillä kului noin 10 minuuttia. Sinänsä huvitti poliisimiehen huonomuistisuus, mutta kun puolen tunnin päästä piti lähteä samalle osoitteelle, niin valitsin toki jo uuden reitin. Mut hyvä kun puhallutetaan! :thumbup:

Ajelin tänään töissä edestakas yhden ratsian. Molempiin suuntiin puhallutettiin ja aikaa puhkujen välillä kului noin 10 minuuttia. Sinänsä huvitti poliisimiehen huonomuistisuus, mutta kun puolen tunnin päästä piti lähteä samalle osoitteelle, niin valitsin toki jo uuden reitin. Mut hyvä kun puhallutetaan! :thumbup:
Jos olit niin epäilyttävän näköinen, jotta promillet saattoi pompahtaa milloin tahansa? Itsehän ajelin kävelyteitä pitkin kun tietyömaa pakottaa ja ohjeistaakin koukkaamaan sille puolelle.

Mä olen puhaltanut samassa paikassa kas kertaa kolmen minuutin välein. Kysyin vielä huoltsikalle mennessä, että pitääkö takas tullessakin puhaltaa, saoivat ei kai. ilmeisesti sitten arvelivat mun kiskaisseen pullon kossua tankatessani.

Mä olen puhaltanut samassa paikassa kas kertaa kolmen minuutin välein. Kysyin vielä huoltsikalle mennessä, että pitääkö takas tullessakin puhaltaa, saoivat ei kai. ilmeisesti sitten arvelivat mun kiskaisseen pullon kossua tankatessani.

Heh! Ajattelin kans et mikä tässä ny on. Ilmeisesti keskittyminen on siinä 0:0 lukemassa. Taitaa olla vähän liukuhihnaruutinihommaa.

Sade sitten tuli ja pilas päivän jolloin olis ollut tarkotus pysyä kokonaan pois koneelta... :thumbdown

Oliko se sellaista lempeästi ripottelevaa tekosyynsadetta, vai oikeaa 'ei jumalauta ulos ole menemistä sadetta', jolloin koirakin saa olla neljä jalkaa ristissä?

Koulukuvaukset. Luokkakuvassa tukka oli huonosti ja kelloa ei näkynyt. :thumbfh:

Ainiinjoo, kartingia kävin ajamassa. Pääsin koettelemaan puolta tehokkaampaa autoa kuin nykyiseni, olipahan räväkkä kokemus, mutta ihan kohtuullisesti pysyi hanskassa. :frank:

Sitten huomattiin, että piru vie, omasta autosta on saatana kaasuvaijeri löysällä. Koko kesä ollaan ajeltu puolella kaasulla, notta pitäisi puoli sekuntia ellei jopa sekunti lähteä ajasta vaijeria kiristämällä. :D