Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Voi vittu. Kattelin tsygessä tunnin miten alle 50cm päässä vatkasi nuoren urheilijatyttösen pyöreä ja kiinteä takapuoli kireissä Adidaksen trikoissa. Oisin yltäny nuolaseen makiaa paikkaa. Helposti. Tuuppasi vielä tunnin alussa sitä pyörää taaksepäin, hollille. En valita, ei sillä.
Uutusleffa Viattomuuden Uhrit, makuuni namuja ja punkkua..mmm...:ahem:
Jotenkin tuli sellainen fiilis, että NouHau oli tuollainen viattomuuden uhri. Ei se urheilijatyttönen varmaan tahallaan sillä tavalla toiminut vaan silkkaa viattomuuttaan.

Jotenkin tuli sellainen fiilis, että NouHau oli tuollainen viattomuuden uhri. Ei se urheilijatyttönen varmaan tahallaan sillä tavalla toiminut vaan silkkaa viattomuuttaan.

Vitut. Tahallista oli. Tuli puolityhjään saliin, mä takarivissä ja suoraan eteen. Ja mikään olento maan päällä ei tiedosta sitä tarkemmin kuin nainen, että miltä ja mistä päin milloinkin näyttää. Se on naisen luonto. Seksuaalista häirintää oli.

Sais alkaa sitä lunta tulemaan niin pääsi ajelee Arctic Catilla.

Vitut. Tahallista oli. Tuli puolityhjään saliin, mä takarivissä ja suoraan eteen. Ja mikään olento maan päällä ei tiedosta sitä tarkemmin kuin nainen, että miltä ja mistä päin milloinkin näyttää. Se on naisen luonto. Seksuaalista häirintää oli.
Jospa lukee näitä foorumin viestejä ja tunnisti sut tuosta avatarkuvasta ja ajatteli kokeilla mitä kirjoitat tänne suorituksestaan. Joka tapauksessa toiminnan viattomuus joudutaan siis sulkemaan pois (eli olit pelkkä uhri :(, jaksamisia).

Jospa lukee näitä foorumin viestejä ja tunnisti sut tuosta avatarkuvasta ja ajatteli kokeilla mitä kirjoitat tänne suorituksestaan. Joka tapauksessa toiminnan viattomuus joudutaan siis sulkemaan pois (eli olit pelkkä uhri :(, jaksamisia).

Luultavasti näin, eikä mulla muuten tytön takamusta vastaan mitään ole mutta vaatii aikaa että saa mielenrauhansa takaisin. Eikä saa sittenkään.

Melkein paskoin oikeasti housuun tänään. Onneksi olin kotona enkä esim. ajelemassa autolla.

Lääkkeet pistäneet vähän kierroksia alakertaan :dunno:

Nukuttaa. Vielä yksi aamu ja sitten on viikonloppu ja saa nukkua vähän enemmän. :o