Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga sanoi:
:thumbup: :jaska: :ahem:
Tuomari veti vähän omaa showtaan, johettiin ekan erän jälkeen 3-0, lopputulos 3- 6 (vai 7) :jaska:

Ei siinä mitään kyllä vastustaja oli hyvä, melko tasanen matsi tuo ois ollut, jos ei ois tuomari vetänyt omaa showtaan..

.. tuo mun jäähy oli kyllä ehkä sieltä aiheellisimmasta päästä, vaikka melko helpolla sekin tuli :nope:

jaska sanoi:
.. tuo mun jäähy oli kyllä ehkä sieltä aiheellisimmasta päästä, vaikka melko helpolla sekin tuli :nope:
Ettei tarvinnut paljoa pinnistellä sen saamiseksi. :D

Heräsin päikkäreiltä, join kahvin ja kohta lähen kauppaan hakeen tuoreen ruisleivän. Että osaa olla tapahtumarikas päivä. Rentouttavaa.

Forumistin salainen pahe?

hires_36489255507A2F8.jpg

Miten minusta näyttää, että kuvassa taustalla on eräs aktiivinen forumisti? :confused:

JAahas, toinenkin matsi hävittiin! En ottanut urputuksesta jäähyä!

... nyt olutta juomaan futisjengin saunailtaan!

Kävin asematunnelin S-marketissa. Ostin lämpimän ruislimpun (terveisiä ulkomaanpelleille), kaksi litraa maitoa ja ylikypsää palvikinkkua. Ratikassa oli hämmästyttävän kaunis nuori nainen. Sitä siinä katellessa tuli olo kuin olis elokuvissa.

Kävin kirjamessuilla. Mulla oli jalassa väärät sukat, niin on jalat kipeet.

KnowHow sanoi:
...(terveisiä ulkomaanpelleille)...

Kiitos! :)

Eilen kaytiin syomassa ranskalaisessa Creperie:ssa :thumbup: Alkuun kun veti kolmea eri justoa hetelmilla, paaruuaksi boef stroganoff -crepin, lopuksi creme bruleet ja huhtoi kaiken alas ranskalaisella ale oluella, niin ah bon! :thumbup: