312T4
Lehtori
kouvotsvoni sanoi:Peukalo on auennut yön aikana :nope:
Nyt riittää se juhliminen :wink:
kouvotsvoni sanoi:Peukalo on auennut yön aikana :nope:
Mää mitään juhlinu. Join vaan312T4 sanoi:Nyt riittää se juhliminen :wink:
Tähän en minäkään enää kykene kommentoimaanCinderella007 sanoi::nope: jep, hämmennyin ja menin sanattomaksi. :nope:
On ne varmaan. Luin pari joskus ala-asteella, mutta mun mieli tais silloin jo olla liian epäpuhdas... Kyllä ne varmaan ihan kivoja oli, mutta en kyllä sitten enempää lukenut.Il Tempo Gigante sanoi:Taitanevat olla suhteellisen puhtoista ja hyvää luettavaa nykylapsille/nuorille ?
Kaikella on puolensa.JayR sanoi:Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.
20-30min lepo on virkistävää, mutta 1.5h kun nukkuu niin taju kankaalla koko illan eikä uni tule yöllä-Olga sanoi:Kaikella on puolensa.Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
Olga sanoi:Kaikella on puolensa.Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
Mutku sanoi:kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne.![]()
JayR sanoi:Nyt mä näkisin et sä olet asian ytimessä. Oisko sulla lainata seitsemääkymppiä? :doubtful:
No ei sitten. :frown:Mutku sanoi:ei oo ku kaksi viiskymppistä
Mutku sanoi:ei oo ku kaksi viiskymppistä
Olga sanoi:Meinasin äsken ihan väkisin nukkua rattiin. Oli kyllä karmeeta taistelua nukkumattia vastaan.![]()