Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante sanoi:
Taitanevat olla suhteellisen puhtoista ja hyvää luettavaa nykylapsille/nuorille ?
On ne varmaan. Luin pari joskus ala-asteella, mutta mun mieli tais silloin jo olla liian epäpuhdas... Kyllä ne varmaan ihan kivoja oli, mutta en kyllä sitten enempää lukenut.

Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.

JayR sanoi:
Heräsin puolt tuntia sitten ja kuuppa aivan sekaisin. En tiennyt oli aamu vai ilta. Ei pitäis ottaa pitkiä päiväunia.
Kaikella on puolensa. :rolleyes: Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:

Olga sanoi:
Kaikella on puolensa. :rolleyes: Meni reilu parituntinen - ja taju kankaalla täälläkin. :dunno:
20-30min lepo on virkistävää, mutta 1.5h kun nukkuu niin taju kankaalla koko illan eikä uni tule yöllä-

Olga sanoi:

Nyt on vaan se ongelma kun tuli nukuttua pari tuntia enemmän kuin normaalisti, niin taitaa jäädä yöunet aika vähiin. Yleensä kun menen päiväunille niin laitan herätyskellon päälle nottei tule nukuttua liikaa. :jaska:

kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne. :(

Minulla se kyllä uni tulee vaikka heti, mutta ei ehdi paljon nukkumaan ennen perjantaita. Siksi oli ihan ok ottaa kunnon päikkärit (kahden herätyskellon ja kännyherätyksen turvaamana). :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä sellaset 30min päikkärit tekee ihan mukavaa, mutta siitä pidemmät menee rappion puolelle. Tänään pitkästä aikaa piti ottaa pienet unoset.

Mutku sanoi:
kierrehän tuollaisesta mulle tulee: liian lyhyt yöuni -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> yöuni liian lyhyt -> illemmalla 17-18 aikaan saattaa torkahtaa -> nukkumaanmenoaikaan ei tule uni -> jne. jne. :(

Nyt mä näkisin et sä olet asian ytimessä. Oisko sulla lainata seitsemääkymppiä? :doubtful:

Meinasin äsken ihan väkisin nukkua rattiin. Oli kyllä karmeeta taistelua nukkumattia vastaan. :o