kouvotsvoni
Banjottu
Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...J.Heldenview sanoi:236 sekuntia
taso vaativa
muutama kiva arvaus meni oikein lopussa .. alussahan sitä arvailua harrastetaan oikein urakalla
Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...J.Heldenview sanoi:236 sekuntia
taso vaativa
muutama kiva arvaus meni oikein lopussa .. alussahan sitä arvailua harrastetaan oikein urakalla
Voitas pitää joku f1-forum -turnaus!kouvotsvoni sanoi:Itsellänikin oli vaikea vastus...Estate...
Ehdottomasti!S.A sanoi:Voitas pitää joku f1-forum -turnaus!
Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdownKnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Moe Szyslak sanoi:Jäppinen on rullannut liukulaakerit taakse :thumbdown
Piilokamera!KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
KnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Testosteroinia veressä sen verta että on pk koko ajan. :ahem:KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
Entäs jos se vain alko toimia?KnowHow sanoi:Kävin just kusella. Joko mut on päiväunien aikaan salaa ympärileikattu tai sitte mun kulli on kasvanu parilla tuumalla. Toivon jälkimmäistä vaihtoehtoa.
KnowHow sanoi:Ei yllä enää eteen. Jotain outoa täällä on ny tapahtunu. Enkä mä pistä tätä ollenkaan pahakseni. Varmaan jotain alienien juonia? Tai sit tää on jotain tosi-televisiota?
ml sanoi:Taitaa mennä huominen päivä uusien housujen ostamiseen. Mahdutko vielä kääntymään vessassa kolhimatta päätä?
Tervehenkinen harrastus näillä säilläKnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
KnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
Tunnusta vaan miehekkäästi, ettei pituus riitä ohittamaan jalkoja :ahem:Nopeahuoli sanoi:Byysat tahi ei, kuljen silti jaloillani. Munat on kuitenkin aikas arvokas sommitelma viela tassa iassa :ahem:
KnowHow sanoi:Päinvastoin. Saatana heitän vanhatkin bylsat komeroon ja alan kulkeen munasillani! :thumbup:
Liian helppojen vastusten kautta alkaa vain näkymään taantumusta... Välillä pitää pelata sellaisten kanssa, joille häviää...kouvotsvoni sanoi:Ehdottomasti!