Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

312T4 sanoi:
Syön Euroshopper sipsejä - ihan hyviä :ahem:

Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:

JayR sanoi:
Ostin viime vuonna kaksi pussia euroshoppersipsejä lähikaupsata. Hinta oli jotain 80-90 senttiä/pussi. Söin toisesta pussista vajaa puolet, toisen heitin roskiin, oli kyllä niin kelvottomia.... :nope:

Makuasioista ei voi kiistellä :D

JayR sanoi:
mitäs teit sille toiselle, josta olit syönyt vajaa puolet? jätit lojumaan? :nope:

Serkkupojan kanssa oikastiin mun autosta perä jonka mä maaliskuussa peruutin puuhun. Perkeles kun menee takaluukku kiinnikkin nykyään!! :eek!: Tarvis viä fiksata takapuskuri kuntoon ja sitten oikoa etupää jonka ajoin vuos sitten transiitin perään ja fiksata etupuskuri. :D Nii ja sit nypätä vähän konepelliä suoraks, pikku lommo siinä majailee. :thumbup: :ahem: Sit voi taas kolaroida miten tykkää...

JayR sanoi:
Oikein. Itsekin heittän sipsit suoreen roskiin - merkistä riippumatta.

Moe Szyslak sanoi:
Pitkä saikku?

Onko koko ajan kippee? :doubtful:
Jess. Hyvin meni. 4 viikkoa "laukku" kainalossa. 15.1. vasta duuniin. Mahtavaa että olen syntynyt Suomeen (ainakin minun kannaltani katsoen). Pirun moista treeniä vaan pitää koko ajan yllä pitää.

On muuten hankalaa kirjoittaa pelk. vasurilla. Jopa vessanpönttöön tähtääminen pakkaa mennä Golf GTIn mainokseksi!

Viimeksi muokattu:
sooda sanoi:
Jess. Hyvin meni. 4 viikkoa "laukku" kainalossa. 15.1. vasta duuniin. Mahtavaa että olen syntynyt Suomeen (ainakin minun kannaltani katsoen).
Tuollaisissa tilanteissa sen arvon erityisesti huomaa. Hyvää tervehtymistä. :ahem: Yksikätisenä (vasenkätisenä) olemisesta on kokemusta ja ei oo helppoo.

Ostin Clas Ohlsonilta 25€ mp3-soittimen, 128MB muistilla. Yllätyin positiivisesti kun Ubuntu linuxi osasi suoraan avata sille laiteikkunan, eikä tarvinut alkaa mountailla ja säätää ja etsiä oikeaa laitetta :thumbup:

Nyt ei huvita yhtään mikään mikä normaalisti. Ajatukset vaan on...Jyväskylässä, viis Ouluista ja Tampereista.