Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ sanoi:
Valaisehan toki kanssaihmisiä.
Ei sitä poikkeusta voi muistaa, mutta oli pakko mainita koska muistan joskus jonkun olleen vähemmän huono juttu ja joku olisi kuitenkin kaivanut mun positiivisen kommentin :jaska:

On muuten ihan mielenkiintoiden poliisirokumentti kakkosella.

Lähden nyt katsomaan mielenkiintoisia unia.

Laivalla jälkimmäisenä yönä näin unta, että minulla todettiin sydänvika ja elinaikaa oli alle kaksi vuorokautta :(

Tajusin juuri istuneeni pari tuntia luurit päässä koneen ääressä. Musiikki tosin lakkasi kuulumasta jo yli tunti sitten. :nope:

S.A sanoi:
Meni tossa biologian koe aika hyvin pieleen, essee tehtävästäkin odotettavissa korkeintaan 1 piste... Koko kokeen maksimipistemäärä siis 18.
Noh, kyllähän se nyt kumminkin läpi menee.... :)
...luulisin... :doubtful:
Pistetti sitten opettaja toa tehtävää vähän erilailla, kuin eilen sanoi... :D Ainakin puolet siihen vastanneista kun sitä tulkitsi lailla minun... Oli sitten tullut siitä tehtävästä 4- pistettä :P

Jeee :ahem:

02.12.

VEROVIRASTO/LOUNAIS-SUOMI

VERONPALAUTUS

+259,87

Bobakki sanoi:
Saatpas vähän. Omani tosin katoavatkin sitten taas muutamassa päivässä :(
Itse asiassa odotin vähempää. Ensi vuonna pitäis sitten tulla selvästi enempi kun menin törppöyksissäni maksamaan veroja :frown:

Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?

S.A sanoi:
Pitäskö mennä Heseen tai Mäkkiin, istua tässä vai alkaa lukea huomiseen mantsan kokeeseen?
Mene heseen tai mäkkiin lukemaan mantsan kokeeseen, jonka jälkeen tule takaisin siihen syömään!

Simppeliä!!