Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee sanoi:
No en kai mä nyt millään voinnu olettaa, että joku kysyis lumilippatilanteesta normaalifonteilla :thumbdown
totta! Täysin ymmärrettävä moga!

*antaa anteeksi*

jaska sanoi:
totta! Täysin ymmärrettävä moga!

*antaa anteeksi*

Suotakoot S.A:llekin tuo muuten niin anteeksiantamaton virhe anteeksi, mutta vain asianomaisen iän, kokemuksen sekä ennenkaikkea sukupuolen vuoksi :frank:

Huomio Tampereen pölkkypäät! Lopultakin lähden liikenteeseen perjantaina ja rymyän viikonlopun Ale pubissa ja siellä sun täällä. Saa pistää privaa, jos tahtoo nähdä puhuvan jeesuksen pään ilmielävänä :p

Katkaisin viikonloppuna kitarasta kielen, joten kävin ostamassa uuden setin. Sitä sitten kuntoon viritellessä katkesi samantien uusi kieli :jaska: :thumbfh:

lfb sanoi:
Katkaisin viikonloppuna kitarasta kielen, joten kävin ostamassa uuden setin. Sitä sitten kuntoon viritellessä katkesi samantien uusi kieli :jaska: :thumbfh:
Et ole siis tblairin veroinen virtuoosi. :doubtful:

Se tekee ton saman munat vaahdossa, tennissukat jalassa ja 2 päivän ryyppyputkessa. ;) (Joka piti muuten olla vasta JOULUNA) :mad_old:

Moe Szyslak sanoi:
Itsehän suunnittelen EuroDisney+Pariisi retkeä kesäksi. :eek:

Varaa sitten matkabudjettiin about 100 rosenttia enemmän kuin omien laskelmiesi mukaan siihen koko paskaan kuluis :rolleyes:

Mutta on siellä hauskaa !

OoPee sanoi:
Suotakoot S.A:llekin tuo muuten niin anteeksiantamaton virhe anteeksi, mutta vain asianomaisen iän, kokemuksen sekä ennenkaikkea sukupuolen vuoksi :frank:
Laitetaanko täällä naisia eri kastiin? :mad_old:

OoPee sanoi:
Varaa sitten matkabudjettiin about 100 rosenttia enemmän kuin omien laskelmiesi mukaan siihen koko paskaan kuluis :rolleyes:

Mutta on siellä hauskaa !
Mä harrastan vain kalliita matkakohteita. Lontoo, Pariisi, Venetsia, Barcelona, New York, ... ;)

Missään ei oo vielä rahat loppuneet :eek: :eek!: :ahem:

Moe Szyslak sanoi:
Mä harrastan vain kalliita matkakohteita. Lontoo, Pariisi, Venetsia, Barcelona, New York, ... ;)

Missään ei oo vielä rahat loppuneet :eek: :eek!: :ahem:
Kai sulla on kuitenkin telttaan vielä paikkaustarpeita olemassa?