Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Helevetti, lämpö noussu taas 36,5 asteeseen ja räkäkin alako taas valumaan. Vittu.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:

Onko Teban polli saanut liikettä niveliin? :eek!:

Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on sätissä forumin tytöt tehneet sen luokan suuria seksuaalielämään ja fantasioihin liittyviä paljastuksia sätissä, että ei voi sanoo ku huh huh! :eek!: :eek!: :eek!:
Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:

Suihkarit kuluttaa lennossa vähemmän polttoainetta jos ne nousee :doubtful:

Olga sanoi:
Tuo on vain Runarin 'asiakashankintaa' tsättiin. Heikompihermoiset ryntäävät sinne levottomien juttujen toivossa. :ahem:

UuPee toikissa on koko ajan jutun taso korkealla. Kaikki tytöt esittävät siellä avujaan. :eek!:

Olen lukenut muutaman kerran että Olga olisi jouletorttu :rolleyes:

Tonttuhan se.

Runar ja Kyllikki sanoi:

Nyt kerrankin haluaisin nähdä sättimisen lokeja!!! :thumbup:

Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p

S.A sanoi:
Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p

Turha muuten mullekaan markkinoida noita kusihousunörttejä, olen valintani tehnyt, KAKTUS! :ahem: :p

S.A sanoi:
Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem: :p

Normaalia settiä, mutta että sellasten asioiden ja mietteiden esittäjänä oli myös Kaktus, oli jotain ihan uutta. :ahem: :ahem:

Ei ollut viimekään yönä ikävä chattiin :o

Joululoma alkoi. Tentissä tuli kirjoitettua aikamoista tajunnanvirtaa (en tiedä onko se sitten hyvä TALOUSalan tentissä, mutta kuiteskin...) Sen kunniaksi karkaan huomenna Tampereelle :alppu: