Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

tt_abu.jpg

Olen Abu!

Opetat englantia lämminhenkisessä kieliohjelmassa Practical English, Abu. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat iloisuus, kiireetön arkielämä, hyvä kielitaito, vakiovaatetus ja mieltymys curryyn. Sinulla voi olla taidokas poseerausasento.

Olet Pontus Toikka!
Pidät huolta siitä, etteivät säätiedotukset ole tylsää tietopohjaista litaniaa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat rutiinien täyttämä arki, kyky kävellä rivakasti, äidinkielen vääntely, perinteinen vakioasu ja erittäin iloinen luonne. Saatat saada huumorinpuuskia.

Oon just heränny kahden tunnin nokosilta, ja luulin ensin, että on jo aamu. On parempi, ettei kukaan ärsytä minua. :mad_old:

Heidi Hautala kolmosella ohjelmassa "Presidentin esittely"

Koira on katsonut alkuosaa rauhallisesti, mutta Sinnemäelle se murisee. ;)

Orava sanoi:
tt_hermanni.jpg

Olet Hermanni-hiiri!

Tehtäväsi on piristää vakavia ihmisiä Studio Julmahuvissa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat kiireetön arki, vähäinen kielitaito, hassu vakioasu, matala ikä ja muiden piristäminen. Iloisesta ulkomuodosta huolimatta sisällä voi kiehua, eivätkä hommat ole aina mitään herkkua.

SAMIXII!

Hermot. 170 sivua lukematta. Uskontoartikkeleita etsimättä. Paahtovanukas. Ketään ei kiinnosta mun toikit.

Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.

KnowHow sanoi:
Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.
Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.

Kyllä sitä nyt Uudisraivaajia kehutaan, kun meikäläinen oli ulkona Flexin perässä just siihen aikaan. :dunno:

Mr Natural sanoi:
Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.
Itse jäi mieleen Heiskasesta, että hyvin hää vetää v-mäisen miehen roolia. (en tosin katsonut kokonaan ko. ohjelmaa...)

Pikkuasiat. Liikaa. Pieni mieli. Turhat. Hermot. Ett silleen.

Olga sanoi:
Kyllä sitä nyt Uudisraivaajia kehutaan, kun meikäläinen oli ulkona Flexin perässä just siihen aikaan. :dunno:
Joo, mä luulen, että se oli oikeasti ihan surkee :D

Tuleeko se joku päivä uusintana?