Olga
hiljaisuus
Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.Mutku sanoi:Kääntäkää kanavaa: SubTv: Pilanpäiten :thumbup:![]()
Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.Mutku sanoi:Kääntäkää kanavaa: SubTv: Pilanpäiten :thumbup:![]()
Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:Olga sanoi:Niinpä Sitä oli kuvitellut, että mm. KOP on ikuinen.
KOP:sta on jäljellä enää, meidän iloksemme, nimimerkki Orava.kouvotsvoni sanoi:Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:
Formulanomi sanoi:KOP:sta on jäljellä enää, meidän iloksemme, nimimerkki Orava.
Kyl sitä ennen ylen KOPOlga sanoi:Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.
Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä.kouvotsvoni sanoi:Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:
Moe Szyslak sanoi:Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä.![]()
Opiskelurahoja pitivät olla. Eivä olleet.![]()
Mua harmittaa että tuommoinen on lomalla.Olga sanoi:Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän.![]()
Onnittelen!jenan sanoi:Mua harmittaa että tuommoinen on lomalla.
Olga sanoi:Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän.![]()
K.Yrjola sanoi:Ois ollu meikällä kerrankin vähän pidempi vapaa mutta vapaaehtoisesti ILMOITTAUDUIN SUNNUNTAITÖIHIN! Ja oikeesti ei harmita yhtään vaikkei siitä makseta penniäkään!
Miguel sanoi:Mua harmittais jos mulla maksettais vielä penneissä palkka.
K.Yrjola sanoi:Ei siitä sentitkään lisäänny. Tai ei sitä tiiä.