Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ sanoi:
Okei. Mä olen sen janan toinen pää. Voisitko käydä tsekkaamassa, missä se toinen pää on ja tulla sit takas kertomaan.

Mä olen valmiiks jo täällä janan toisessa päässä ja lisäsin tänne äsken metrin. :ahem:

Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olen valmiiks jo täällä janan toisessa päässä ja lisäsin tänne äsken metrin. :ahem:

Okei. Ota siitä päästä kiinni ja nykäse. Mä jään venaamaan, koska se nykäisy tuntuu täällä päässä.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Hetihän se pitäs tuntua. Se ei oo elastinen jana lain!

Joo, mutta tuli mieleen, että kun se jana on äärettömän pitkä, niin silloinhan se on myös äärettömän painava, jolloin käy niin, että se romahtaa oman massansa takia äärettömän pieneksi pisteeksi, joka imaisee itseensä koko maailmankaikkeuden. :(

AJ sanoi:
Joo, mutta tuli mieleen, että kun se jana on äärettömän pitkä, niin silloinhan se on myös äärettömän painava, jolloin käy niin, että se romahtaa oman massansa takia äärettömän pieneksi pisteeksi, joka imaisee itseensä koko maailmankaikkeuden. :(

Eihän tossa janapohdiskelussa ole päätä eikä häntää. :dunno:

AJ sanoi:

Tässähän on kyllä kyseessä äärettömän kevyt jana, jotta sitä voisi nykiä. :ahem:

Runar ja Kyllikki sanoi:
Tässähän on kyllä kyseessä äärettömän kevyt jana, jotta sitä voisi nykiä. :ahem:

Jos äärettömän kevyeen janaan koskee, se lähtee liikkeelle ja jatkaa liikettään äärettömän pitkään. Tietäis vaan, että minne.

AJ sanoi:
Jos äärettömän kevyeen janaan koskee, se lähtee liikkeelle ja jatkaa liikettään äärettömän pitkään. Tietäis vaan, että minne.
Tuskin minnekään, jos sitä nykii.

Jana on geometriassa kahden pisteen välinen suoraa viiva, l. jana on suoran "pätkä", jonka päätepisteinä on kaksi suoran eri pistettä.

eli jos tekee pienenkin mutkan (esim pubiin) matkalla,niin kyseessä ei enää ole jana?????

Myötähäpeä on tunteista parhain. Sellaista kun sais tuntea aina.

Micael sanoi:
Jana on geometriassa kahden pisteen välinen suoraa viiva, l. jana on suoran "pätkä", jonka päätepisteinä on kaksi suoran eri pistettä.
Jana oli tsekkiläinen naistennispelaaja. :ahem: