Vellu
Kuninkaalleninen
Missä Myllis muuten on?![]()
Todennäköisesti matkalla ostamaan lisää salmiakkia huoltsikalta.
Missä Myllis muuten on?![]()
48 tuntia tupakanpolton lopettamisesta takana. Koville ottaa mutta luovuttaa en aio. Reiluun kymmeneen vuoteen pisin tauko ilman sauhuja.. perkeles sentään. Kai se tästä. Kiroan että moisen tavan olen ikinä aloittanut.
Minä olen ollut jo sata vuorokautta holittomana. Kaikkea sitä saakin päähänsä.
Varmaan aika pitkälti kaikki muu tupakointiin liittyvä (kuin itse tupakointi) onkin enemmän koukuttavaa. Ihan siitä lähtien, että tietyn toiminnon jälkeen (esim. kahvin juonti) laitetaan ulkojalkineet jalkaan, mennään ulos, otetaan tupakka-aski taskusta, jne...Juuh kyllä se tästä kai sitten iloksi muuttuu. Hassusti päätin etten muuta kahvinjuontitottumuksiani ja toistaiseksi tuo päätös on ehkä jopa auttanut. Hetken aina kahvin yhteydessä tekee niin kerpeleesti mieli tupakkaa mutta menee ohi nopiaan. Nikotiinipurkkaa olen syönyt pari kolme päivässä.. vaikka ohjeistuksessa luki yksi tunnissa mutta en mä sillä halua korvata röökiä vaan helpottaa kaikkein pahimpia hetkiä. Onneksi olkoon alkoholittomuudesta, ei varmasti helppoa sekään jos on tottunut maistelemaan silloin tällöin.
Tämähän ei suinkaan ole merkityksetön ilmoitus, vaan jotain ihan muuta.
Edit: Hymiö perään, ettei näytä kiukutteluvisteiltä.
Mä en reenaa, nautin vaan suksimisesta. Tänään 50km ja 4h.![]()
Varmaan aika pitkälti kaikki muu tupakointiin liittyvä (kuin itse tupakointi) onkin enemmän koukuttavaa. Ihan siitä lähtien, että tietyn toiminnon jälkeen (esim. kahvin juonti) laitetaan ulkojalkineet jalkaan, mennään ulos, otetaan tupakka-aski taskusta, jne...
Mä en reenaa, nautin vaan suksimisesta. Tänään 50km ja 4h.![]()
Huh huh, melkosta myötähäpeää kun katsoo missikisoja. Tytskät ihan itse saaneet käsikirjoittaa elokuvakohtauksen.
Hih. Heidillä oli eriparitissit!
Nro 2 tai 3 on mun mieleen.