Meinasin jo kysyä, että minkä väriset sulla on, mutta sitten tuli mullekin mieleen nuo kolme sanaa.Jostain syystä tuli muuten just mieleen enklannin kieliset sanat 'too', 'much' ja 'information'.
Meinasin jo kysyä, että minkä väriset sulla on, mutta sitten tuli mullekin mieleen nuo kolme sanaa.Jostain syystä tuli muuten just mieleen enklannin kieliset sanat 'too', 'much' ja 'information'.
Meinasin jo kysyä, että minkä väriset sulla on, mutta sitten tuli mullekin mieleen nuo kolme sanaa.
Yläosaan?
Kesätyö tiedossa aina jos vaan haluun![]()
Vanhan ruttuhomon erkattoman mailanlavan maistelu steissillä ei ole kesätyö. Ihan varmuuden vuoksi tiedoksi.
Radionkuunteleminen ja ratin kääntely ei ole työtä? grr. Siin liikkuu paljo rahaa.
Radionkuunteleminen ja ratin kääntely ei ole työtä? grr. Siin liikkuu paljo rahaa.
Ymmärsinkö oikein, että radionkuunteluun ja ratinkääntelyyn työnä liittyy olennaisesti iäkkäiden himohinaajien molon kiillottelu kulmilla?
MÄÄPÄ OON KOSKENU 500 EURON SETELIIN!!!!! USEAMPAAN!!! KERRALLA!!!! LYHYEN AIKAA!!!! HETKEN KULUTTUA EIVÄT OLLEET ENÄÄ MINUN HYPPYSISSÄNI!!!!!
Ymmärsinkö oikein, että radionkuunteluun ja ratinkääntelyyn työnä liittyy olennaisesti iäkkäiden himohinaajien molon kiillottelu kulmilla?
Mullapa on ollu 500e seteli suussa:tongue:
Vanhan ruttuhomon erkattoman mailanlavan maistelu steissillä ei ole kesätyö. Ihan varmuuden vuoksi tiedoksi.
Ei ne ole. Ovat monopolirahaa, lähetä vaikka minulle tuhottavaksi ennenkuin rkp kä...eiku krp käy kimppuusi.Valuutasta puheenollen. Enpä tiedä, milloin jenkit on muuttaneet vanhat vihreät taalat uusiin beigen värisiin monopolirahoihin. Oli vähän huijatun oloinen fiilis, kun käteen lyötiin monopolirahan näköistä paperia melkoinen kasa.