Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olin erotuomarina jalkapallo-ottelussa. Yksi pelaaja ottelun jälkeen kommentoi, että "futis olis kivaa ilman sua". Itsetutkiskelun paikka taitaa olla siis kyllä nyt.

Pahempi on se 'Oli hyvä matsi, harmi ettet sä nähnyt sitä'-kommentti.:thumbfh:

Mulla on uusi jopi nykyään. Pitää soittaa isälle lotto-numerot lauantai-iltaisin sairaalaan.:o

Samoja hommia. Mutsi soitteli just. Kyseli muun muassa keskiviikon jokerinumeroita kun oli tarkastamatta kun ei TAASKAAN Kalavaleessa ollut ollut.

Mulla on uusi jopi nykyään. Pitää soittaa isälle lotto-numerot lauantai-iltaisin sairaalaan.:o

Samoja hommia. Mutsi soitteli just. Kyseli muun muassa keskiviikon jokerinumeroita kun oli tarkastamatta kun ei TAASKAAN Kalavaleessa ollut ollut.

Pelureita löytyy tästäkin suvusta. Kun äiti muinoin heräili leikkauksesta, oli ensimmäinen soperrettu kysymys: "Ootteko muistanu lotota?" Tokihan me. :)

Kävin 7-vuotissynttäreillä. Ettäs pikkutytöt osaavatkin olla ihastuttavia pinkkisissä vaatteissaan. :ahem:

Alkaiskohan tässä pikkuhiljaa tokenemaan viikonlopusta. En uskaltanut lähteä autolla lainkaan koulunpenkkiä kuluttamaan vielä. Täytynee siis itseopiskella kotosalla. T: Karvaton