Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Loppuupahan se jatkuva nylkytys ja reviirin merkkailu. Ehkä myös kiimahuudot vähentyvät.. Mutta mitä se Domppari enää sitten on?

Juu. Oon kuullu, että pallien poiston jälkeen voi olla pidätyshankaluuksia.

Siinäpä oiva screenshotin paikka.. koira ja isäntä yhdessä kyykkypaskalla olkkarin nurkassa.

Mulla on oma työkone asennuksessa (WinWin 7) ja tässä koneessa on se 7 sekä KLITORIS!:eek::ahem:

Mulla on oma työkone asennuksessa (WinWin 7) ja tässä koneessa on se 7 sekä KLITORIS!:eek::ahem:
Osaatko käyttää klitorista? Pitää olla herkkä kosketus eli itse en oikein hallitse. Ei kannata kokeilla kielellä, ettei gee, hoo tai bee kastu. ;)

Laitan nyt liikkeelle tässä itse keksimäni huhun, että Runar ja Kyllikki tekee yhden viestin mittaisen paluun F1-forumille postaamalla tähän viestiketjuun 50000. vastauksen.

Laitan nyt liikkeelle tässä itse keksimäni huhun, että Runar ja Kyllikki tekee yhden viestin mittaisen paluun F1-forumille postaamalla tähän viestiketjuun 50000. vastauksen.

Höpö höpö.
Ohi menee, kun tänne tulee kaikenmaailman tyhjäpäisiiiii juttu.

Ja niistä ei Runar välitä :frank:

Teemalta yritin kattoa Nelly Furtadon konserttia ja hävisi suuri osa kanavista. Welhon saittikaan ei aukea? Joku maksukanavan paketti näkyy, Ylet ja ynnä muut ei.

Leevi oli pierassu pallijuhlien kunniaksi kunnon ripulit yöllä keittiön matolle.

15 minuutin yökkimisen päätteeksi sain maton päällisin puolin pestyä, oli pieni matto. Loput saa hoitaa pesukone.

Sä olet ilmeisesti kertonut sille, mitä on odotettavissa. Aika vähän se on kuitenkin protestoinut.

Ei, mutta se on lukenu salaa forumilta Dompparin ollessa töissä. Osa Dompparin postauksistakin vaikuttaa vähän koiramaisilta.