Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Piipahdin tuossa töimatkalla kellokaupassa kustantamassa itselleni uuden ajannäyttäjän ranteeseen. Semmosen ihan peruskellon, jonka mahdollinen kolhiutuminen taiston tuoksinassa ei sitten niin suuresti vituta. Myyjänä oli simmonen ihan mukavan oloinen parinkymmenen ylittänyt plikka ja tietysti sitä normaalia jutustelua kellojen tarkastelun ohessa käytiin.
Noh, valinta tehtiin ja listahinta 45€. En viitsinyt niin pienestä rahasta ruveta neuvottelemaan, koska mitä siintä nyt olisi hyötynyt sen muutaman euron. Mutta pyytämättä ja täytenä yllätyksenä kassalla tipahti veloitus neljäänkymppiin..

Was it me or just my uniform? :doubtful:

It was just your unicorn.

unicorn.jpg

Vanha mailihäirikkö sekopää iski jälleen. Erik Lind on tehnyt minulle uuden henkilökortin (koska kuva on minusta, niin en pistä sitä tuonne ID-toikkiin). Neuvoi tulostamaan ja käyttämään laminointia, jotta menisi täydestä.
wt7o9e.jpg

Vanha mailihäirikkö sekopää iski jälleen. Erik Lind on tehnyt minulle uuden henkilökortin (koska kuva on minusta, niin en pistä sitä tuonne ID-toikkiin). Neuvoi tulostamaan ja käyttämään laminointia, jotta menisi täydestä.
Paljo makso?

Kylläpä nyt onkin jänskää seurattavaa peltosaarelaisilla. Ja riittää maanantaiksi puhetta aamupäivän kahvitunnille.

Tuskin malttaisin nukkumaan mennä jos tuollasella tapahtumien aitiopaikalla itse asuisin. Kokista ja sipsiä ikkunalaudalle ja keittiöjakkara pepun alle. Vesisateen jatkumisen riski on ilmeinen.

Huomenna aamulla klo 5-6 näkyy lähestyvän punaiseksi värjätty rankkasadealue eteläsuomea viron suunnalta. Wetin jännää.

Viimeksi muokattu:
Kylläpä nyt onkin jänskää seurattavaa peltosaarelaisilla. Ja riittää maanantaiksi puhetta aamupäivän kahvitunnille.

Tuskin malttaisin nukkumaan mennä jos tuollasella tapahtumien aitiopaikalla itse asuisin. Kokista ja sipsiä ikkunalaudalle ja keittiöjakkara pepun alle. Vesisateen jatkumisen riski on ilmeinen.

Huomenna aamulla klo 5-6 näkyy lähestyvän punaiseksi värjätty rankkasadealue eteläsuomea viron suunnalta. Wetin jännää.
Juu. Jännäkakkaa pukkaa täältäkin. Eikä tiedä seuraisiko potkupalloa vai tätä tilannetta.

Jos noi kaks olis ainoat vaihtoehdot maailmassa, niin seuraisin tuota parkkipaikkaa, vaikkei siinä olis auton autoa.
Bemarin sisältäkastumisen seuraaminenhan on pallonpotkiskelun katseluun verrattuna erittäinkin mielenkiintoista seurattavaa. Tällä hetkellä ei tosin sada ollenkaan, mutta mielenkiintoisempaa se on silti.

Aamen.

Jos noi kaks olis ainoat vaihtoehdot maailmassa, niin seuraisin tuota parkkipaikkaa, vaikkei siinä olis auton autoa.
Bemarin sisältäkastumisen seuraaminenhan on pallonpotkiskelun katseluun verrattuna erittäinkin mielenkiintoista seurattavaa. Tällä hetkellä ei tosin sada ollenkaan, mutta mielenkiintoisempaa se on silti.
Alkoi päätä särkeä, kun katsoin potkupalloa. Käy muuten niiden saakeli torvien puhaltamien torvien ääni torven korviin. :nope:

Jospa tää pemarin tilanneseuranta olisi mukavampaa ja ennenkaikkea jännää.

Meidän parkkipaikalla oli vielä jännempää episodia. Savukkeella tuossa olin parvekkeella ja sininen Punto pyrähti paikalle perässäns' pojat. Puhalluttivat siinä Puntokuskin ja neuvottelivat hetken. Sen suurempaa ramatiikkaa ei kuitenkaan.. lappuja ei kirjoteltu ja pojat poistuivat.

Hiehoa silti että ovat valppaana liikenteessä. :thumbup: