Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Silloin, kun olin nuori ja vapaa, oli tapana kysellä kaikissa kuskilta kysely -toikeissa "oletko vapaa?", mutta ei nyt ehkä nykyään enää viitsi. :o

Kun kerran niitä selasin läpi, huomasin sinun oletko vapaa kommentit :).

Silloin, kun olin nuori ja vapaa, oli tapana kysellä kaikissa kuskilta kysely -toikeissa "oletko vapaa?", mutta ei nyt ehkä nykyään enää viitsi. :o

No ei kait ne pahaksikaan laittais jos vielä kysyisit, näiltä tulevilta uusiltakin :)

Isä rikko mun kiukaan, kun piti lähteä omaa logiikkaa testailemaan.

Koskaan ei osannu mitään, mutta aina luullu osaavansa. En sano mitään.

Vittu saatana.

Isä rikko mun kiukaan, kun piti lähteä omaa logiikkaa testailemaan.

Koskaan ei osannu mitään, mutta aina luullu osaavansa. En sano mitään.

Vittu saatana.

:doubtful: Mitä se sille teki? Olisin saattanut kuvitella ettei kias ole ihan niitä helpoimmin rikottavia asioita.

Vuolukivi. Siirteli yläosan irtokiviä "ritilän päälle", kun ei lämmennyt kunnolla. No nyt ei lämpene enää ollenkaan. Blokkas vissii ilmankierron.

Sen verran otan omaan piikkiin, että kun kertoi näistä modifioinneista niin hyväksyin ne. Luotin liikaa. Ei pitäis, kun ei ennenkään ole luottamista taitoihin ollut.

saatana.

Vuolukivi. Siirteli yläosan irtokiviä "ritilän päälle", kun ei lämmennyt kunnolla. No nyt ei lämpene enää ollenkaan. Blokkas vissii ilmankierron.

Tollanenko?
Oliskohan siellä kiukaassa itsessään joku ylikuumenemissuoja (lue käyttöohje), jolloin tuo rikkoutuminen voisi olla yksinkertaisimmillaan korjattavissa napin painalluksella.

DSC05712.JPG

Tollanenko?
Oliskohan siellä kiukaassa itsessään joku ylikuumenemissuoja (lue käyttöohje), jolloin tuo rikkoutuminen voisi olla yksinkertaisimmillaan korjattavissa napin painalluksella.

DSC05712.JPG

Just tollanen. Täytyy selvittää oisko semmosta namiskaa. Sulakkeita tuo ei ollut ainakaan polttanut, mutta eipä siellä mitään oikosulkua syntyiskään.

Palaillaan.