Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Puna-armeijan kuoron musisoinnilta vuodelta -57 on aika rauhoittava vaikutus. On voinut olla aikoja, että vaikutus on ollut toinenkin.

Ei meinaa pysyä täällä Foorumilla kun netti työntää Streameye.net sivulle koko ajan, vittu mitä paskaa.

Eikä ollu vaan konemessut

Ajoin ohitse, niin tolpassa luki welding expo, tai jotain.

Ajattelin että siellä hitsataan oikein kunnolla.
Häkkinenkin paikalla levyjensä kanssa vanhoja muistelemassa.
Hyvä Mika! Hyvä Suomi!

Ei meinaa pysyä täällä Foorumilla kun netti työntää Streameye.net sivulle koko ajan, vittu mitä paskaa.

Joo voi vittu miten perseestä mutta nyt se yhtäkkii loppu. Varmaa pitää käydä joku 20 kertaa siel ja sit se antaa armoa..

EDIT: Vitut loppunu mihinkään vittu. Munkilla sain painettua tätäkin EDIT nappulaa kun painoin 10 kertaa edellistä sivua... :mad_old:

Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo koskaan noita uudelleenohjauksia ollu forumilla. Forefox+Adblock käytös, tiedä sitte onko noista kiinni.

Joo voi vittu miten perseestä mutta nyt se yhtäkkii loppu. Varmaa pitää käydä joku 20 kertaa siel ja sit se antaa armoa..

EDIT: Vitut loppunu mihinkään vittu. Munkilla sain painettua tätäkin EDIT nappulaa kun painoin 10 kertaa edellistä sivua... :mad_old:

Toivottavasti jossain vaihees loppuu :dunno:

Sama vika. Mitä vittua?

Häh.
Mulla on Mikrosohvin Essentiaali torjuntaohjelma ihan oletusasetuksissaan estämässä kuvatun kaltaisia häiriötä.
Hyvin näköjään pelittää. Ei pienintäkään viitettä mistään häikästä foorumilla.

Onko Gates onnistunut ryhmineet luomaan huomaamattoman ja kuitenkin samaan aikaan toimivan ohjelman? :eek!:

Ei tule vittujakaan nyt. Koko ajan heittää streamwaylle. Ei auta Adblockit. Korjatkaa nyt toi homma tai vinkki miten saa estettyä.

Mulla taas ei ole mitään ylimääräsiä kikkareita, eikä oo ohjautunu mihinkään sivuston ulkopuolelle.

Edit: Vinkkejä en nyt tähän hätään sen kummemmin osaa antaa, itse käytän Operaa Wintoussissa suht perusasetuksilla. Kannattanee muuten pistää ylläpitopuolelle valitusta asiasta.

Viimeksi muokattu: