Olga
hiljaisuus
Il Tempo Gigante. Toisella foorumilla.
Oho. Ei kuitenkaan hallin kattoon nostettu? :wink:
Il Tempo Gigante. Toisella foorumilla.
Nyt jäin miettimään, että mitä niille lapsille videotykiltä näytät..ja miksi puolisosi olisi pitänyt heittää lapset kouluun, kun sinäkin olit sinne matkalla?Puoliso makaa kipeänä kotona, joten minä heitän kakarat kouluun kaupunkiin. Jään sinne samalla töihin, eli tietsikka ja videotykki mukaan.
Nyt jäin miettimään, että mitä niille lapsille videotykiltä näytät..ja miksi puolisosi olisi pitänyt heittää lapset kouluun, kun sinäkin olit sinne matkalla?
Oho. Ei kuitenkaan hallin kattoon nostettu? :wink:
Jäähyttäneet, eivät jäädyttäneet. Mistään Han Solo tapauksesta ei siis ole kyse.
Se oli katos minun murrejuttuni. Kainuulainen sanoo jäähdyttämistä jäähyttämiseksi, kun dee on niin vaikea ääntää. Tiesin juttusi juonen, mutta kunhan kiusasin. :wink:
Jäähyttäneet, eivät jäädyttäneet. Mistään Han Solo tapauksesta ei siis ole kyse.
Se oli katos minun murrejuttuni. Kainuulainen sanoo jäähdyttämistä jäähyttämiseksi, kun dee on niin vaikea ääntää. Tiesin juttusi juonen, mutta kunhan kiusasin. :wink:
Siinä sitä nyt kiusataan mun satakuntalaisjuurista forumtuttavaani. Jos nyt et heti tuota lopeta, niin alan kirjoitella tänne Rauman Giälellä, joka sisältää riittävästi d- ja g-kirjaimia.
Sanktiona astetta paria pahempi kuin Voima.
Riippuu Voiman puolesta. Pimeä puoli on pahimmillaan aika rankkaa.
Siinä sitä nyt kiusataan mun satakuntalaisjuurista forumtuttavaani. Jos nyt et heti tuota lopeta, niin alan kirjoitella tänne Rauman Giälellä, joka sisältää riittävästi d- ja g-kirjaimia.