kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Niin on, mut sitähän sää kysyit.Energiankulutus on myös ihan eri luokkaa kuin koulussa.
Niin on, mut sitähän sää kysyit.Energiankulutus on myös ihan eri luokkaa kuin koulussa.
Energiankulutus on myös ihan eri luokkaa kuin koulussa.
Energiankulutus on myös ihan eri luokkaa kuin koulussa.
Joo. Lihoin siksi 21 kiloa armeijan aikana.:thumbfh:
Ai, no ei sitten.
No onhan se aktiiviselle urheilijalle aika käkkimispaikka. Treenasin noihin aikoihin n. 20 tuntia viikossa. Sitten menee tonne kökkimään, missä on aina kiire odottamaan ja käkkimään, niin jää liikunta aika vähiin.:thumbfh:
Russarö, vesikuunteluputka. Laivojen ropelien hurinaa.Missä yksikössä olit ja mikä oli tehtävä?
Missä yksikössä olit ja mikä oli tehtävä?
Missä yksikössä olit ja mikä oli tehtävä?
Öööööhhhh... Armeijassa saa sentääs muutakin ruokaa kuin pelkän lounaan.![]()
Siis minulla vai? Huomaan olevani tymä, en ymmärrä. Haittaaks se?Onko joku iPad/vastaava stydeemi?
Tuommoisia hyppytuntilaisia tarvitsisi minunkin osoitteeseen puuhailemaan sillä aikaa, kun itse olen töissä.Hyppytunti. Tulin kotiin pesemään kylppärin. Lisäksi suoritin kylppärin lattiavahan poiston ja vahasin sen kaksi kertaa... Saas nähdä viitsiikö vielä kolmannen kerroksen laittaa.
Toi 5 € sisältää pelkän lounaan. Kannattaa lukee ne linkit.
Etäpäivä. Lähden verkoille. Pakkanen siedettävä -17.3
Kuvitteellisen henkilön elämäntarinan kehitteleminen FB:ssä on muuten yllättävän antoisaa...
Tuolla tavalla hankit sitten virtuaalisen tyttöystävän.
Ei ole kovin kovassa huudossa tuo asiakaspalvelu ainakaan kaikilla julkisen puolen työntekijöillä. Pysähdyin lukemaan työkkärin ovenpielestä kesätyöilmoituksia, ja vieressä seisoi mies papereita kädessään. Kello oli noin 15.56. Mies huusi lasioven läpi sisällä oleville työntekijöille että nämä pitäisi vielä saada jätettyä, sisällä kun oli vielä työntekijöitä. Lopulta yksi työntekijä tuli avaamaan oven ja otti paperit vastaan, mutta vähän piti kouluttaa asiakasta että kun ovessa lukee että sulkemisaika 15.45 niin se on silloin se 15.45. Samalla ovenavauksella papereita kävi jättämässä vielä yksi nainen, ja hän sai kuulla samat litaniat.