Vähä taas jääny täällä käynti, sori
2h lisää ni olis alkanut huolestumaan.Ei hätää, kukaan ei ollut vielä soittamassa poliisia, vaikka edellisen päivän viimeisestä viestistäsi näytti seuraavan päivän ensimmäiseen vierähtäneen aikaa peräti 22 tuntia ja 19 minuuttia.
Tuli mitta täyteen vuonna 1990 ostamalleni Sony Trintron -telkulle. Kuvaputki toimii vielä, mutta scart-liitännät ovat löystyneet telkun puolella niin että välillä on raidallinen kuva ja välillä mustavalkoinen. Äänikin reistaa, jos on tumma kuvaus niin ääni ei kuulu ollenkaan. Pienillä scart-tönimisillä tilanne saattoi parantua hetkiseksi, mutta harmillinen tilanne yhtäkaikki.
Ton vian olisi helposti korjannut vakaalla kädellä ja kolvilla.
Mulla ois varmaan tullut jo kymmenen vuotta aikaisemmin.Tuli mitta täyteen vuonna 1990 ostamalleni Sony Trintron -telkulle.
Ton vian olisi helposti korjannut vakaalla kädellä ja kolvilla.
Entäs jos on vakaa käsi ja kolvimainen nenä, mutta 27 vierasta peukaloa keskellä kaverin otsaa?
Lähden kohta kohti Jyväskylää. Siellä klo 20 asti asiakasillassa.
Klikkaamatta linkkiä voisi arvata, että soi "Mäntsälä mielessäin". Minulla soi se joka päivä kun ajan töistä mäntsälän ohi Lahteen.
Olen päättänyt että huomenna 17.2. vietän joko:
1) Ystävättömyyspäivää
- en ilahduta ketään Ystävättömyyspäiväkortilla
- en sano kellekään "Hauskaa Ystävättömyyspäivää"
- mökötän yksin
- korkeintaan pidän itseäni kädestä ja halaan tyynyä
- ostan kukkia ja heitän ne koiranpaskahankeen
- ehkä hieman itken
tai
B) Epäystävällisyyspäivää
- olen töykeä
- mulkoilen ihmisiä pahasti
- sanon niille rumasti
- ostan kukkia ja vittuilen kukkamyyjälle että niinku vittu
- heitän naapurin lapset koiranpaskahankeen
- iltapäiväruuhkan aikaan vedän pösön poikittain Manskulle ja vastaan tööttäilyihin näyttämällä persettä (en välttämättä omaa)
Kumpi olis parempi???
Missä polli???