Tapaaminen onnistui yli odotusten

• Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Häh, minun nimeni on osallistujien listassa, vaikka en siellä ole ollut !! Olen ollut todistettavasti naispuolisen ihmisen seurassa Turussa kylpylöimässä koko viikonlopun :)

Esiintyikös siellä joku minun nimelläni ?

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Originally posted by Jussi:
Häh, minun nimeni on osallistujien listassa, vaikka en siellä ole ollut !! Olen ollut todistettavasti naispuolisen ihmisen seurassa Turussa kylpylöimässä koko viikonlopun :)

Esiintyikös siellä joku minun nimelläni ?
Ymmärsin, että siellä ollut Jusban on oikealta nimeltään Jussi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ptirronen: oli hauska tavata! Pääsit digitaaliseen "filmiini". Kuten liki kaikki muutkin. *HÖH* PT on näköjään poistanut viestinsä sillä aikaa kun kirjoitin tätä *höh* Samoin muidenkin tapaaminen oli erittäin mukavaa. Kannatti tulla paikalle, vaikka kotona talon remontti jatkuikin, muutamasta oluesta huolimatta (älkää peljätkö, en tehnyt mitään rakentavaa... :D ).

Kiitokset vielä kaikille tapaamiseen vaivautuneille. Jos joku jäi mainitsematta listassani, niin valittakaa ihmeessä... ...aivan kuten Jussi huomasi yhden virheeni (pesen korvani seuraavaan tapaamiseen mennessä ;) ).

[ 27-05-2001: Message edited by: Sam ]

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Sijainti
Moussaka Beach
Noin. Taitaa olla tarpeellista vähän selittää. Kun minä, meinaan, olen ennen ollut.

Olin tällä kertaa paikalla vissiin porukan viimeisenä, joten esittelyt ja tutustumiset jäivät kovin lyhykäisiksi. Osa kasvoista oli vanhoja ystäviä, osa uusia, mutta sitäkin kiinnostavampia tuttavuuksia. Kaikkien nimiä en varmuudella muista, vaikka jokaisen kanssa käsipäivää sanottiinkin. Samin lista taitaa olla kokolailla täydellinen, joten pidetään sitä virallisena tulosluettelona.

Ja hauskaa oli. Möötte-juomaa ja musiikkia riitti, ja aika-ajoja seurattiin samanhenkisen porukan kera Sportin jättiscreenilta. Omaa suosikkia kannustettiin, ja vähempiarvoisille kuskeille hieman naureskeltiin. Niin, yllekirjoittanut pääsi kuittaamaan Möötte-juoman Jaskalta, joka ei uskonut Fisicon mahtuvan aika-ajoissa kymmenen parhaan joukkoon. Jokin tolkku sentään.

Se tulkoon vielä sanotuksi, että foorumistit olivat livenä vähintään yhtä välitöntä väkeä kuin täällä virtuaali-puolella. Porukat rupattelivat kuin ikiaikaiset tutut, vaikka useimmat tapasivat toisiansa ensimmäistä kertaa. Ja kun pintaa hieman raaputti, niin asiallisesta F1-harrastuneisuudesta huolimatta kaikki paikallaolleet tunnustautuivat Yrjölä- ja Dzeidzei-faneiksi!

Aika velikultia.

Ptirronen

Sijainti
Moussaka Beach
Eipä hätää, Sam. Vein vain jutun hetkeksi aikaa telakalle korjattavaksi. Nyt ei enää liikuta rivissä.

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Joo, juu, just joo, kyllä, näin on. Eiku tota...

Eli minäkin olin paikalla viime vuoden tapaan, edelleenkin meetingin nuorimpana ja ainoana alaikäisenä. Forumilla käsittääkseni pyörii minua nuorempaakin väkeä kohtuullisen paljon mutta näihin meetingeihin ei vain heitä tunnu saavan. Montostakin jäätiin kaipaamaan, ja eph:kin olisi voinut olla näkemässä, että Jmt ja TeroT ovat todellakin molemmat olemassa. ;) Ja kyllä, K.Yrjöläkin todellakin on olemassa! Tämä fakta realisoitui minulle varsin pian saapumiseni jälkeen, kun porukan äänekkäin henkilö esittäytyi. :D
Saavuin paikalle siis sillä 13.04 Helsinkiin tulleella junalla, josta Yrjöläkin minua pariin kertaan päätti muistuttaa. Perillekin löysin ihan itse ilman PP:n talutusta. Sain itse asiassa huomata olleeni varsin hyvissä ajoin paikalla, monet saapuivat vielä myöhemminkin.

Keskustelunaiheet todellakin pyörivät välillä moottoriurheilussa ja välillä arkisemmissakin asioissa, kuten armeijassa, josta "isot pojat" kokivat tarpeelliseksi pelotella meitä paria kaveria, joilla kyseinen velvollisuus vielä on edessä. Hauska välikohtaus oli myös toki tuo Nominkin mainitsema aika-ajotulosten veikkaus aika-ajojen jälkeen! :) F3000-kisasta sen sijaan veikkailtiin vain ensimmäiseen kurviin jäävien autojen määrää, Jmt veikkasi oikein, ensimmäiseen kurviin ei jäänyt kukaan. Vasta Loewsissa rytisi.

Tosin tuon kisan aikanahan lähdin sitten jo poiskin, kun halusin joskus kotiin Kangasalle. Tiesin, että "joskus puoli kuuden maissa" lähtee juna Tampereelle ja sitä seuraava vasta seitsemän jälkeen. Lopulta aikataulut löydettyäni totesin, että on pari minuuttia aikaa junan lähtöön, ihan riittävän osuva ajoitus siis.

Mutta hauskaahan tuolla meetingissä oli, ja innolla jo odotan seuraavaa. Voisihan näitä harrastaa parikin kertaa vuodessa, ja toivon mukaan meetingejä voisi olla myös Helsingin ulkopuolella, olkoonkin, että kävijämäärä olisi jossakin määrin vähäisempi. Eipä tuosta matkailusta ole haittaa helsinkiläisillekään. ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
PTirronen:
Sinä sait mööttejuomasi, ainoastaan koska Frenzen luotti luistonestoon liian kauan....ja pyörähti....!!!!!
Muuten Fisi olisi ollut 11:ta.......
Ett silleen!!!!!!!!!
ps. Kiinnostaisiko jotakuta Möötte mikroautoilun parissa....???
Laitan aiheesta tällä viikolla kokonaan oman Topicin.....!!!!!

72

Well-known member
Jacques: mikäs yllätys se "kesyys" oli? Mä olen vaihtanut tyylini täysin, myös ulkonäöksellisesti (letti ja pukeutuminen). On toi hengailu jäänyt muutenkin. :rolleyes:

eph

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Timoteus:
ja eph:kin olisi voinut olla näkemässä, että Jmt ja TeroT ovat todellakin molemmat olemassa. ;)
pyörä pajalla.... pistäkää seuraava miitti johonkin lahti-tre-mikkeli-oulu välille, olen siellä. Mitens olisi vaikka Kärsämäki :)

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Mä olen tänään jutellut Mahatma Gandhin kanssa mutta terveet älyt tulivat mulle kertomaan, että sehän oli Tirrosen Pekka."
- M. A. Maunula

Tirronen: Mä kusetin sua, mä en näjetsen ees tiedä mikä on terve äly, sen sijaan toi Gandhi-juttu oli kyllä totta. Sitä mä en vaan tiennyt, että "Mahis" diggaa Pet Shop Boysia.

Olinko minäkin möötessä?

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Kärsämäki. Tuo ihana Shell Kajaanin tien varrella? :) Mikäs noihin olis osallistuessa, jos olis piikkasen lähempänä. -Tosin vaikuttaa tulevan aika "lomainen" kesä, kun ei tunnu inssityöpaikkaa löytyvän...

72

Well-known member
Timoteus:

mä unohdin koko talutuksen.

Ptirronen

Sijainti
Moussaka Beach
Maunula: siinä on vielä enemmän kummastelun aihetta, että Mahatma on mieltynyt gaydiscon lisäksi moottoriurheiluun ja Campariin. btw: tuli muuten loistava signature.

72

Well-known member
Mulla ei ole tässä vaiheessa muuta raportoitavaa möötestä, kuin että mä naahin.

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by Ptirronen:
Mahatma on mieltynyt gaydiscon lisäksi moottoriurheiluun ja Campariin. btw: tuli muuten loistava signature.
Niin se elämä heittelelee. Tosta signaturesta oon kyllä erimieltä, paitsi että se on vaktaa, vaikka siinä liioitellaankin jostain terveen älyn kohtaamisesta allekirjoittaneen kohdalla. Eli täyttä paskaa (päätä jo).

[ 28-05-2001: Message edited by: M. A. Maunula ]

Knoukka

Well-known member
Harmikseni enm päässyt möötteen, jossa osa näkyy olleen entuudestaan tuttuja ja osa ei!

Ja jaan muuten Ptirrosen musiikkimaun täysin. Being Boring on maailman paras musavideo- parempi kuin loput yhteensä!

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by Jacques:

Pieni yllätys tosin oli naisten (72, silkku) kesyys.. Odotin hengailutopicien perusteella, että he olisivat olleet enemmänkin äänessä.. :)
Eihän me viitsitty varastaa showta... ;) No ei, oli muutenkin jokseenkin väsy meno... ja siksipä painuin melkosen pikaisesti tirsoille...