Ehkä...?! Häh, mitäs toi tarkoittaa...????? Pitääks täs alkaa tarkkailee koht onks joku paparazzi niskassa kiinni... Mitä jos mä vedän turpiin jotain kameran kans heiluvaa turistia, luullessani sen yrittävän kuvata mua... ja joudun siksi tyrmään... Ja mitäs jos siel tyrmäs on joku hirvee rikollislebaani, joka............Originally posted by OoPee:
No ehkä mä jaksan odotella virallisten kuvien julkaisua
...ehkä!![]()
![]()
No, mikäs se nyt niin ujostuttaa? Vai heikentääkö esiintyminen kuvatiedostoissa jotenkin Silkun ammattitaitoa tai asemia työmarkkinoilla?Originally posted by Silkku:
Seriously... jos näissä julkaistavissa kuvissa sattuu näkymään mua ees hiuskiehkuran verran... kuvien ottaja päsee mun hit listin kärkeen...
Jos mä haluan, ettei mua kuvata... ja olen sen myös varsin selvästi ilmoittanu... sitä tulisi kunnioittaa... Varsinkaan kun sitä ei ole käytännössä kovinkaan vaikea toteuttaa... kuvaa sit senkin eestä linssiluteita...Originally posted by Sun of the pits:
No, mikäs se nyt niin ujostuttaa? Vai heikentääkö esiintyminen kuvatiedostoissa jotenkin Silkun ammattitaitoa tai asemia työmarkkinoilla?![]()
Niin mutta vain periaatteessa...Originally posted by Albert Oil:
Ikävä kyllä sä oot Silkku periaatteessa väärässä ton jutun kanssa
Vielä on lähiaikoina tulossa CD-videokin.Originally posted by Johanna:
Kiitos Tose. Syrjäkyläläinenkin pääsee vähän siivellä mukaan, kun näkee sentään kuvia.
Justiinsa koitin päästä tirkistelemään mutta ei toiminut.Originally posted by Formulanomi:
Tosen linkit ei toimi.....tulee ilmoitus sivua ei löydy.Toimiikos muilla ?
[ 28-05-2001: Message edited by: Formulanomi ]