Tapaaminen onnistui yli odotusten

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by Sun of the pits:
Jos tarkoitit kanssaihmisillä perhettä, niin jonkun möötenhän voisi järjestää esim. Suomenlinnassa, jolloin jälkikasvunkin voisi ottaa mukaan. Aika-ajojahan voi seurata radiostakin.
Ei kun tarkoitan kanssaihmisillä niitä ihmisiä, jotka jatkuvasti osallistuvat möötteihin. Kato nyt saatana tota munkin kuvia mitykä esiintyy tuolla Tosen sivuilla. Ei tollasta runkkaria jaksa kahen viikoin välein katella saati kuunnella.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Silkku:
Ehkä...?! Häh, mitäs toi tarkoittaa...????? Pitääks täs alkaa tarkkailee koht onks joku paparazzi niskassa kiinni... Mitä jos mä vedän turpiin jotain kameran kans heiluvaa turistia, luullessani sen yrittävän kuvata mua... ja joudun siksi tyrmään... Ja mitäs jos siel tyrmäs on joku hirvee rikollislebaani, joka............ :eek:
Tää tarinahan alkaa jo saada kevyehkön paranoidisia vivahteita :eek:

...ja just, kun olin varoittamassa, että heinäkuussa sun kantsii suhtautua entistäkin suuremmalla varauksella niihin kameran kanssa heiluviin turistehin :D

rikollislebaani, joka mitä? :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jee, kiitti Toselle, taas sain parille uudelle nimelle kasvot!

Tahtoo lisää! Missä ovat loppuillan kuvat, noissahan kaikki näyttävät olevan lähestulkoot selvinpäin? ;)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by M. A. Maunula:
Mun mielestä tää kohta ei tarvitse edes mielikuvitusta.
Eli säkin ymmärsit ton niin, että siellä on rikollislebaani, joka nuss... varastaa Silkulta kaikki kauneudenhoitotarvikkeet?

Maunula ei nyt kuitenkaan unohda sitä tosiasiaa, että miesten ja naisten prioriteettilistat saattavat olla hyvinkin erilaiset :rolleyes:
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Originally posted by OoPee:
Tahtoo lisää! Missä ovat loppuillan kuvat, noissahan kaikki näyttävät olevan lähestulkoot selvinpäin? ;)
Hei Hei! Eipäs nyt liiotella! JOS siellä kamera oli, niin ei sitä aamulla ainakaan keneltäkään löytynyt...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jmt:

No mutta parhaat kuvathan syntyvät aina aamuyöstä!

Tuli tässä muuten joku aika sitten katsottua kaverin joskus vuonna -90 kuvaama video silloisista uuden vuoden bailuistamme :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kaikki te parikymppiset (toki myös nuoremmat) immeiset, tehkää itsellenne palvelus ja ottakaa edes yksi kunnon dokausilta/-yö nauhalle ja pistäkää video kassakaappiin kymmeneksi vuodeksi. Luvassa läjäpäin hubaa koko perheelle ja varsinkin appivanhemmille :D
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by OoPee:
Tää tarinahan alkaa jo saada kevyehkön paranoidisia vivahteita :eek:
Elä... :p


...ja just, kun olin varoittamassa, että heinäkuussa sun kantsii suhtautua entistäkin suuremmalla varauksella niihin kameran kanssa heiluviin turistehin :D
Wai sillai... onks sulla isokin kamera?
 

Raiskari

Banned
Liittynyt
15.4.2001
Viestit
101
Sijainti
VITTUKYLÄ
Formulanomi = Kuulantyöntäjä
K.Yrjölä = AA-Kerhon puheenjohtaja
Jaques = Konttorirotta
Sam = Maanviljelijä
PTirronen = Anarkisti-skini
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Eikö siellä ollut yhtään kauniimman sukupuolen edustajaa paikalla???

Ihme ja kumma, minä olen luullut että tänne kirjoittelee joitakin naisihmisiäkin!?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Originally posted by Misa1:
Eikö siellä ollut yhtään kauniimman sukupuolen edustajaa paikalla???

Ihme ja kumma, minä olen luullut että tänne kirjoittelee joitakin naisihmisiäkin!?
Ainakin kaksi oli, mutta he eivät antaneet lupaa julkasta kuviaan!!!
Ett silleen!!!!!!!!
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by Misa1:
Eikö siellä ollut yhtään kauniimman sukupuolen edustajaa paikalla???

Ihme ja kumma, minä olen luullut että tänne kirjoittelee joitakin naisihmisiäkin!?
Niinhän sitä moni muukin luulee... ;) :D :p ;) :rolleyes: ;)
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by OoPee:
Eli säkin ymmärsit ton niin, että siellä on rikollislebaani, joka nuss... varastaa Silkulta kaikki kauneudenhoitotarvikkeet?

Maunula ei nyt kuitenkaan unohda sitä tosiasiaa, että miesten ja naisten prioriteettilistat saattavat olla hyvinkin erilaiset :rolleyes:
Mä en ymmärrä naisia missään asiassa, ja siitä kyllä kuulee joskus. Sitäpaitsi mun omakin prioriteettimaailma on sekasin kun jurrisen jöötti,että ole nyt tässä sitten ja kaikkee.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Silkku:
Niinhän sitä moni muukin luulee... ;) :D :p ;) :rolleyes: ;)
Jep, vähän sama kuin aikoinaan luultiin DDR:läisiä naiskuulantyöntäjiäkin kauniimman sukupuolen edutajiksi! :eek:
 
Ylös