Tapaaminen onnistui yli odotusten

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

Ptirronen

Satunnainen kirjoittelija
Liittynyt
22.5.2000
Viestit
838
Sijainti
Moussaka Beach
Originally posted by OoPee:
Tossa on kieltämättä kyllä jo sitä oikeaa otetta, huomattavaa on varsinkin silmien harittava ja tylsämielinen katse, joka epätoivoisesti yrittää etsiä kameraa, hakeutuen kuitenkin noin 30 astetta liikaa vasemmalle.
Formulakielellä tätä kutsutaan aliohjautumiseksi.

Ote tuopista on kuitenkin hieman turhan hienostunut (ettei vaan olisi sittenkin väärennös?), tuossa vaiheessa kun lasista pidetään kiinni jos ei nyt ihan kaksin käsin, niin kuitenkin niin, ettei etusormen ja lasin välisestä kulmasta muodostu liian feminiiniä
.
Otteen ei tarvitse olla fyysisesti voimakas, jos ohjaustehostin on päällä.

Kunniamaininta kuuluu jokatapauksessa pään ryhdittömälle notkahtamiselle siten, että kaulaa on edestäpäin katsottuna lähes mahdotonta havaita.
Huippukuskeilla on nopeissa mutkissa taipumusta vastaavanlaiseen notkahtamiseen.
 

eph

Well-known member
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2641
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Sam:
Tämän viikon aikana (keskiviikkona) lähetän kuvia halukkaille! Tällä tarkoitan että esim. PP:lle lähetän kaikki kuvat, missä hän esiintyy. Toselle tai jollekin muulle joka voi laittaa kuvia nettiin laitan ne kuvat jakeluun, mistä ei ole tullut erikseen kieltoa. Näin en kai loukkaa ketään?

Vielä on siis reilu vuorokausi aikaa pohtia omaa julkisuuttaan... :) Kuvat onnistuivat muuten ihmeen hyvin, vaikka väreissä olisikin parantamisen varaa. Minähän en ole mikään oikea kuvaaja.
löytyy tilaa tarvittava määrä suomalaiselta ja toimivalta serveriltä. enkä nyt puhu saunalahdesta ;)
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Piilossa talon alla, peläten vihaisia foorumisteja, joista hänen onnistui napata kuva, mutta jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa, ettei kuvat pääse julkisuuteen? ;)
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by Jmt:
Piilossa talon alla, peläten vihaisia foorumisteja, joista hänen onnistui napata kuva, mutta jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa, ettei kuvat pääse julkisuuteen? ;)
Niinpä... :p

Hmmm, mitä tahansa... ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
OoPeenhan pystyi selvästi tunnistamaan sportissa.. Se oli selkeästi eräs tyyppi jolla oli vaaleahkot puolipitkät rasvaiset hiukset ja hän palloili sportissa sen näköisenä että hän etsii jotain.. Pari tuntia havaintoni jälkeen sama tyyppi "pyöräili" pöytämme ohi ympäri humalassa! ;) No ehkä ensi kerralla saat lisää rohkeutta kerättyä? :D

PP: Okei, sä oot sit rauhoittunu.. ;)

Silkku: Väsynythän minäkin olin, etkö huomannu? ;)

Dzeidzei: Pervon luonteesi tuntien, et ois pystynyt olemaan paikalla viittä minuuttia kauempaa ilman ******* ********* (loppuosa kuuluisi siis villiin länteen.. ;))
 

AJaN

Well-known member
Liittynyt
9.10.2000
Viestit
1374
Sijainti
Lappeenranta
Originally posted by Jacques:
OoPeenhan pystyi selvästi tunnistamaan sportissa.. Se oli selkeästi eräs tyyppi jolla oli vaaleahkot puolipitkät rasvaiset hiukset ja hän palloili sportissa sen näköisenä että hän etsii jotain.. Pari tuntia havaintoni jälkeen sama tyyppi "pyöräili" pöytämme ohi ympäri humalassa! ;) No ehkä ensi kerralla saat lisää rohkeutta kerättyä? :D
Ei, se olin mä. Kyse ei kuitenkaan ollut rohkeuden puutteesta vaan etsin epätoivoisesti kusilaaria ja lopulta löydettyäni sen ja tehtyäni tarpeeni en enää humalatilan vuoksi muistanutkaan, että mitä helvettiä mä teen Helsingissä. Taisi päinvastoin teiltä puuttua se rohkeus kun ette ohjanneet minua joukkoonne.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Jacques:
Eikun hetkinen, ei se tainnutkaan olla OoPee vaan Misa1! :D
Kyllä se oli varmaan Misa1, mulla kun on meinaan tummat hiukset eikä ne oo edes puolipitkät, rasvoittumaankaan ne ei ehdi, koska tulee pestyä joka aamu.

Muuten nuo tuntomerkit kyllä sopi just eikä melkein.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Originally posted by AJaN:
Ei, se olin mä. Kyse ei kuitenkaan ollut rohkeuden puutteesta vaan etsin epätoivoisesti kusilaaria ja lopulta löydettyäni sen ja tehtyäni tarpeeni en enää humalatilan vuoksi muistanutkaan, että mitä helvettiä mä teen Helsingissä. Taisi päinvastoin teiltä puuttua se rohkeus kun ette ohjanneet minua joukkoonne.
Ahaa no sitten.. :) Ilmeisesti seuraavalla kerralla pitää kutsua se asemalla lauantaina ollut torvisoittokunta ohjaamaan kaikkia oikean pöydän ääreen.. ;)
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
Maunula:
Kirjoitustesi perusteella olen tehnyt analyysiä persoonastasi ja muodostanut ulkonäöstäsi mielikuvan, joka nyt sattumalta osui oikeaan!

Silkku ja Misa1:
Sairas olen juu! :)

Jacques:
Asia ymmärretty! :D
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Originally posted by eph:
löytyy tilaa tarvittava määrä suomalaiselta ja toimivalta serveriltä. enkä nyt puhu saunalahdesta ;)[/B]
Sinähän se tämänkin serverin toit esille tekemällä topicin siitä, että älä puhu mitään. Miten se suomalaisuus tekee serverin paremmaksi? Kyllähän noita paikkoja, joissa voi kirjoittaa pelkää HTML:ää ja java-skriptiä, on vaikka kuinka paljon. Ei se tilasta ole kiinni vaan ominaisuuksista.

He kertoivat, että joku kisko-serveri on pamahtanut paskaksi. Taisi Formulanomi ennustaa oikein noiden kuvien sisältämän powerin :D :D

[ 30-05-2001: Message edited by: Tose ]
 

eph

Well-known member
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2641
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Tose:
Originally posted by eph:
löytyy tilaa tarvittava määrä suomalaiselta ja toimivalta serveriltä. enkä nyt puhu saunalahdesta ;)
Sinähän se tämänkin serverin toit esille tekemällä topicin siitä, että älä puhu mitään. Miten se suomalaisuus tekee serverin paremmaksi? Kyllähän noita paikkoja, joissa voi kirjoittaa pelkää HTML:ää ja java-skriptiä, on vaikka kuinka paljon. Ei se tilasta ole kiinni vaan ominaisuuksista.

He kertoivat, että joku kisko-serveri on pamahtanut paskaksi. Taisi Formulanomi ennustaa oikein noiden kuvien sisältämän powerin :D :D

[ 30-05-2001: Message edited by: Tose ][/B]

Useammin letku ulkomaille kuin kotimaahan on poikki... Onneks jätin uppoavan lafkan ajoissa :D
 

eduardo

Well-known member
Liittynyt
29.1.2000
Viestit
255
Sijainti
La Habana, Cuba
Originally posted by Silkku:
Kuinkas moni forumisti oli Sportissa 'kyttäämässä puskan takaa', muttei esittäytyny...? PP oli ainakin näkevinään Mustafan ja tt:n... ;) Muita?
Tunnustan.. tulin kuitenkin niin myöhään paikalle (aika-ajot olivat juuri alkamassa) ja härdelli oli muutenkin niin suuri, etten sitten ruvennu esittäytymään. Joten tyydyin seuraamaan tilannetta sivusta. Aattelin, että ajojen jälkeen sitten. Mutta ajojen jälkeen mua vitutti Häkän huono suoritus, joten lähdinkin heti pois. Olisin vain ollut huonoa seuraa.
 
Ylös