M. A. Maunula
Well-known member
mikko.maunula@wmdata.fi ????Originally posted by dzeidzei:
Maunula:
Kirjoitustesi perusteella olen tehnyt analyysiä persoonastasi ja muodostanut ulkonäöstäsi mielikuvan, joka nyt sattumalta osui oikeaan!
mikko.maunula@wmdata.fi ????Originally posted by dzeidzei:
Maunula:
Kirjoitustesi perusteella olen tehnyt analyysiä persoonastasi ja muodostanut ulkonäöstäsi mielikuvan, joka nyt sattumalta osui oikeaan!
"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)Originally posted by OoPee:
Onnittelut siis foorumin ainoasta rehdistä ja (sormiotetta lukuunottamatta) varsin miehekkäästä kännikuvasta, tosin K.Yrjölä näyttää kaikissa valokuvissaan perskänniseltä, mutta tuo kait liittyy jotenkin syntymähumalaan
Tunnusmerkit kyllä kävi suht hyvin kohdalleen muuten paitsi letti ei ole niinkään rasvanen vaan lähinnä kuiva korppu mutta sillä ei kai ole merkitystä!--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by AJaN:
Ei, se olin mä. Kyse ei kuitenkaan ollut rohkeuden puutteesta vaan etsin epätoivoisesti kusilaaria ja lopulta löydettyäni sen ja tehtyäni tarpeeni en enää humalatilan vuoksi muistanutkaan, että mitä helvettiä mä teen Helsingissä. Taisi päinvastoin teiltä puuttua se rohkeus kun ette ohjanneet minua joukkoonne.
--------------------------------------------------------------------------------
Ahaa no sitten.. Ilmeisesti seuraavalla kerralla pitää kutsua se asemalla lauantaina ollut torvisoittokunta ohjaamaan kaikkia oikean pöydän ääreen..
Just!Originally posted by OoPee:
Muuten nuo tuntomerkit kyllä sopi just eikä melkein.
Haa, sentään yks rehellinen...!Originally posted by eduardo:
Tunnustan.. tulin kuitenkin niin myöhään paikalle (aika-ajot olivat juuri alkamassa) ja härdelli oli muutenkin niin suuri, etten sitten ruvennu esittäytymään. Joten tyydyin seuraamaan tilannetta sivusta. Aattelin, että ajojen jälkeen sitten. Mutta ajojen jälkeen mua vitutti Häkän huono suoritus, joten lähdinkin heti pois. Olisin vain ollut huonoa seuraa.
Eikun, suurin osa F1 faneja ovat sekopäisiä!Originally posted by Dick Tracy:
Täällä näytetään harrastettavan aikamoista paskapuhetta. Jotku käy kurkkimassa salaa joidenkin kaljanjuontia. Huh, huh, onko tämä joku juoruämmien ja tirkistelijöiden foorumi?
Pöyristyttävää käytöstä!Originally posted by M. A. Maunula:
"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)
Yrjölä tuli muuten meille "jatkoille", eikä lähdettyään (bootsien jalkaan laitto eteisessä kesti n. puolituntia) häntä ole näkynyt. Olen huolissani!
Ei, se olihan korrektia käytöstä siihen tilaisuuteen.Originally posted by OoPee:
Pöyristyttävää käytöstä!
Vai pitäiskö vielä vähän dramatisoida ja esittää tuo kysymys muodossa "LAPSET, TIESITTEKÖ..." ?
Tjaa, namusetä?Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>"onkos täällä kilttejä lapsia".</STRONG>
Ai että live-chatissa? Ehkä pitäisi siis sittenkin huolestua?Originally posted by Jacques:
<STRONG>M. A. Maunula: Voit nukkua ens yön, Yrjölä oli eilen (vai oliko sittenkin toissapäivänä, ihan sama) ainakin Foorumin live-chatissa.. </STRONG>
En ihmettele, että esiintyi "livenä". Jos ajatellaan viikonloppua niin se on luultavasti ainoa tapa jolla Yrjölä tunsi elävänsä.Originally posted by Jmt:
<STRONG>
Ai että live-chatissa? Ehkä pitäisi siis sittenkin huolestua?</STRONG>
...paitti jos sillä on moonikset?Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Tervetuloa vaan, ja ota Albert-vaimosi mukaan.</STRONG>