Tapaaminen onnistui yli odotusten

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by OoPee:


Onnittelut siis foorumin ainoasta rehdistä ja (sormiotetta lukuunottamatta) varsin miehekkäästä kännikuvasta, tosin K.Yrjölä näyttää kaikissa valokuvissaan perskänniseltä, mutta tuo kait liittyy jotenkin syntymähumalaan :eek:
"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)

Yrjölä tuli muuten meille "jatkoille", eikä lähdettyään (bootsien jalkaan laitto eteisessä kesti n. puolituntia) häntä ole näkynyt. Olen huolissani!
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by AJaN:
Ei, se olin mä. Kyse ei kuitenkaan ollut rohkeuden puutteesta vaan etsin epätoivoisesti kusilaaria ja lopulta löydettyäni sen ja tehtyäni tarpeeni en enää humalatilan vuoksi muistanutkaan, että mitä helvettiä mä teen Helsingissä. Taisi päinvastoin teiltä puuttua se rohkeus kun ette ohjanneet minua joukkoonne.
--------------------------------------------------------------------------------

Ahaa no sitten.. Ilmeisesti seuraavalla kerralla pitää kutsua se asemalla lauantaina ollut torvisoittokunta ohjaamaan kaikkia oikean pöydän ääreen..
Tunnusmerkit kyllä kävi suht hyvin kohdalleen muuten paitsi letti ei ole niinkään rasvanen vaan lähinnä kuiva korppu mutta sillä ei kai ole merkitystä!

Valitettavasti en kuitenkaan päässyt kyseiseen tilaisuuteen muiden menojen takia mutta ehkä ensi kerralla!

Sitä paitsi ehdotin Kandan gp:tä se kävis edelleen jos pidettäis uus miitinki!?? :)
 

D. C. Schmidt

Active member
Liittynyt
30.5.2001
Viestit
30
Sijainti
Berlin B1
Täällä näytetään harrastettavan aikamoista paskapuhetta. Jotku käy kurkkimassa salaa joidenkin kaljanjuontia. Huh, huh, onko tämä joku juoruämmien ja tirkistelijöiden foorumi?
 

MaxiV

Well-known member
Liittynyt
17.5.2000
Viestit
1330
Sijainti
Bemskin ratavarikko
Katselin kuvat ja näyttää siltä, että olen edelleen inkognito... Paitsi jos jollekin paikallaolleelle jostain syystä jäi muistikuvia. :cool:
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by eduardo:
Tunnustan.. tulin kuitenkin niin myöhään paikalle (aika-ajot olivat juuri alkamassa) ja härdelli oli muutenkin niin suuri, etten sitten ruvennu esittäytymään. Joten tyydyin seuraamaan tilannetta sivusta. Aattelin, että ajojen jälkeen sitten. Mutta ajojen jälkeen mua vitutti Häkän huono suoritus, joten lähdinkin heti pois. Olisin vain ollut huonoa seuraa.
Haa, sentään yks rehellinen...! :)
 

Tylsä tyyppi

Well-known member
Liittynyt
6.3.2001
Viestit
681
Originally posted by Dick Tracy:
Täällä näytetään harrastettavan aikamoista paskapuhetta. Jotku käy kurkkimassa salaa joidenkin kaljanjuontia. Huh, huh, onko tämä joku juoruämmien ja tirkistelijöiden foorumi?
Eikun, suurin osa F1 faneja ovat sekopäisiä! :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by M. A. Maunula:
"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)

Yrjölä tuli muuten meille "jatkoille", eikä lähdettyään (bootsien jalkaan laitto eteisessä kesti n. puolituntia) häntä ole näkynyt. Olen huolissani!
Pöyristyttävää käytöstä!

Taidanpa mennä heinäkuussa Paloheinän kirjastoon (vai missä se Yrjis nyt duunaskaan) ja kuuluttaa helvetin lujalla äänellä keskeltä kirjastosalia: "TIESITTEKÖ MILLAINEN KIRJASTOTÄTI TEILLÄ ON?"

Vai pitäiskö vielä vähän dramatisoida ja esittää tuo kysymys muodossa "LAPSET, TIESITTEKÖ..." ? :eek:
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by OoPee:
Pöyristyttävää käytöstä!

Vai pitäiskö vielä vähän dramatisoida ja esittää tuo kysymys muodossa "LAPSET, TIESITTEKÖ..." ? :eek:
Ei, se olihan korrektia käytöstä siihen tilaisuuteen.

Tosta lapsista tuli mieleen: Olen täällä joskus "Vapaassa" kertonut eräästä lähipiiriini kuuluvasta henkilöstä, joka on mm. Espanjassa ollessaan pyyhkinyt perseensä Meganen vas. takavilkkuun, on myös kirjoittanut KISS FM:n Chattiin nimimerkillä Jammu-setä ja kysyen siellä, että "onkos täällä kilttejä lapsia".
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
M. A. Maunula: Voit nukkua ens yön, Yrjölä oli eilen (vai oliko sittenkin toissapäivänä, ihan sama) ainakin Foorumin live-chatissa.. :)
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Originally posted by Jacques:
<STRONG>M. A. Maunula: Voit nukkua ens yön, Yrjölä oli eilen (vai oliko sittenkin toissapäivänä, ihan sama) ainakin Foorumin live-chatissa.. :)</STRONG>
Ai että live-chatissa? Ehkä pitäisi siis sittenkin huolestua?
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Jos toi vittuilu ja omien epäilysten jatkuva korostus ei nyt pikkuhiljaa lopu, niin mä palaan tänne Formula-keskusteluun Formulanomille tehdystä lupauksesta huolimatta.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Joku taisi jo kyselläkin niistä Samin kuvista, sitä vaan että tallessa on. Tästä nähtävillä vähän esimakua tulevasta...
 

Johanna

Well-known member
Liittynyt
7.3.1999
Viestit
1445
Varsinkin viimeisen kuvan tunnelma on "käsin kosketeltava" ja herkkä nenäni on tuntevinaan oluen tuoksun.
 
Ylös