Tapaaminen onnistui yli odotusten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by OoPee:

Onnittelut siis foorumin ainoasta rehdistä ja (sormiotetta lukuunottamatta) varsin miehekkäästä kännikuvasta, tosin K.Yrjölä näyttää kaikissa valokuvissaan perskänniseltä, mutta tuo kait liittyy jotenkin syntymähumalaan :eek:

"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)

Yrjölä tuli muuten meille "jatkoille", eikä lähdettyään (bootsien jalkaan laitto eteisessä kesti n. puolituntia) häntä ole näkynyt. Olen huolissani!

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by AJaN:
Ei, se olin mä. Kyse ei kuitenkaan ollut rohkeuden puutteesta vaan etsin epätoivoisesti kusilaaria ja lopulta löydettyäni sen ja tehtyäni tarpeeni en enää humalatilan vuoksi muistanutkaan, että mitä helvettiä mä teen Helsingissä. Taisi päinvastoin teiltä puuttua se rohkeus kun ette ohjanneet minua joukkoonne.
--------------------------------------------------------------------------------

Ahaa no sitten.. Ilmeisesti seuraavalla kerralla pitää kutsua se asemalla lauantaina ollut torvisoittokunta ohjaamaan kaikkia oikean pöydän ääreen..

Tunnusmerkit kyllä kävi suht hyvin kohdalleen muuten paitsi letti ei ole niinkään rasvanen vaan lähinnä kuiva korppu mutta sillä ei kai ole merkitystä!

Valitettavasti en kuitenkaan päässyt kyseiseen tilaisuuteen muiden menojen takia mutta ehkä ensi kerralla!

Sitä paitsi ehdotin Kandan gp:tä se kävis edelleen jos pidettäis uus miitinki!?? :)

Täällä näytetään harrastettavan aikamoista paskapuhetta. Jotku käy kurkkimassa salaa joidenkin kaljanjuontia. Huh, huh, onko tämä joku juoruämmien ja tirkistelijöiden foorumi?

Katselin kuvat ja näyttää siltä, että olen edelleen inkognito... Paitsi jos jollekin paikallaolleelle jostain syystä jäi muistikuvia. :cool:

Muuten nuo tuntomerkit kyllä sopi just eikä melkein.

Just!
cwm27.gif

Originally posted by eduardo:
Tunnustan.. tulin kuitenkin niin myöhään paikalle (aika-ajot olivat juuri alkamassa) ja härdelli oli muutenkin niin suuri, etten sitten ruvennu esittäytymään. Joten tyydyin seuraamaan tilannetta sivusta. Aattelin, että ajojen jälkeen sitten. Mutta ajojen jälkeen mua vitutti Häkän huono suoritus, joten lähdinkin heti pois. Olisin vain ollut huonoa seuraa.

Haa, sentään yks rehellinen...! :)

Originally posted by Dick Tracy:
Täällä näytetään harrastettavan aikamoista paskapuhetta. Jotku käy kurkkimassa salaa joidenkin kaljanjuontia. Huh, huh, onko tämä joku juoruämmien ja tirkistelijöiden foorumi?

Eikun, suurin osa F1 faneja ovat sekopäisiä! :rolleyes:

Originally posted by M. A. Maunula:
"Ykä" ei ainoastaan näyttänyt olevan humalassa vaan hän oli kertakaikkiaan yhtäaikaa kaksi kertaa Kuutamolla. (Tämän pointin ymmärtää paikallaolijat)

Yrjölä tuli muuten meille "jatkoille", eikä lähdettyään (bootsien jalkaan laitto eteisessä kesti n. puolituntia) häntä ole näkynyt. Olen huolissani!

Pöyristyttävää käytöstä!

Taidanpa mennä heinäkuussa Paloheinän kirjastoon (vai missä se Yrjis nyt duunaskaan) ja kuuluttaa helvetin lujalla äänellä keskeltä kirjastosalia: "TIESITTEKÖ MILLAINEN KIRJASTOTÄTI TEILLÄ ON?"

Vai pitäiskö vielä vähän dramatisoida ja esittää tuo kysymys muodossa "LAPSET, TIESITTEKÖ..." ? :eek:

Pöyristyttävää käytöstä!

Vai pitäiskö vielä vähän dramatisoida ja esittää tuo kysymys muodossa "LAPSET, TIESITTEKÖ..." ? :eek:

Ei, se olihan korrektia käytöstä siihen tilaisuuteen.

Tosta lapsista tuli mieleen: Olen täällä joskus "Vapaassa" kertonut eräästä lähipiiriini kuuluvasta henkilöstä, joka on mm. Espanjassa ollessaan pyyhkinyt perseensä Meganen vas. takavilkkuun, on myös kirjoittanut KISS FM:n Chattiin nimimerkillä Jammu-setä ja kysyen siellä, että "onkos täällä kilttejä lapsia".

M. A. Maunula: Voit nukkua ens yön, Yrjölä oli eilen (vai oliko sittenkin toissapäivänä, ihan sama) ainakin Foorumin live-chatissa.. :)

Originally posted by Jacques:
<STRONG>M. A. Maunula: Voit nukkua ens yön, Yrjölä oli eilen (vai oliko sittenkin toissapäivänä, ihan sama) ainakin Foorumin live-chatissa.. :)</STRONG>

Ai että live-chatissa? Ehkä pitäisi siis sittenkin huolestua?

Jos toi vittuilu ja omien epäilysten jatkuva korostus ei nyt pikkuhiljaa lopu, niin mä palaan tänne Formula-keskusteluun Formulanomille tehdystä lupauksesta huolimatta.

Joku taisi jo kyselläkin niistä Samin kuvista, sitä vaan että tallessa on. Tästä nähtävillä vähän esimakua tulevasta...

Varsinkin viimeisen kuvan tunnelma on "käsin kosketeltava" ja herkkä nenäni on tuntevinaan oluen tuoksun.