Tapahtumia ja sattumuksia kuntosalilla, lenkkipolulla, uimahallissa jne..

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Oon kanssa pohtinut tota hommaa kun salilla käy aika ajoin naissiivooja miesten pukkarissa. Sen verran timmejä naikkosia tuolla käy, että itse voisin harkita suorittavani pukeutumistilojensa siivousta vaikka ihan harrastusmielessä, mutta epäilen ettei yhteiskuntamme ole moiseen vielä riittävän tasa-arvoinen.

jjv

Arschloch
Oon kanssa pohtinut tota hommaa kun salilla käy aika ajoin naissiivooja miesten pukkarissa.
Kun tuo on ok niin miksi oikeastaan edes on sukupuolilla erillisiä pukuhuoneita? Eikä se sukupuolikaan kaikkien kohdalla taida niin selkeä olla.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tänään oli Niiralan uimahallissa 'kuuma puoli' täpösen täynnä ja yksi 80 vuotias herra, jonka kanssa jutellut kuntosalilla ja pukkarissa, kertoi kyllä niin härskiä juttua, että muu väki istui tuppisuuna silmät seljällään.

Archie

Well-known member
Yhden kerran sattui uimahallissa juuri tuommoinen 80v ukkeli. Poika (6v silloin) kysyi mitä sillä roikkuu jalkojen välissä. No kiveksethän ne ulottui polviin saakka. Myöhemmin äijä otti luulot pois hyppäämällä vitosesta pääedellä.

Sijainti
Oslo
Mä näin kanssa kerran moisen, tosin se taisi olla ihan lerssendeerus, joka polvissa roikuskeli. Näky tatuoitui ikävällä tavalla verkkokalvoon.
Koska ihmisen muisti ei toimi samalla periaatteella kuin tietokoneissa, on tuo ikävä muistijälki mahdollista pyyhkiä mielestäsi esimerkiksi aivopesun avulla.

Hartsa76

Well-known member
Mä näin kanssa kerran moisen, tosin se taisi olla ihan lerssendeerus, joka polvissa roikuskeli. Näky tatuoitui ikävällä tavalla verkkokalvoon.
Satuit sitten näkemään itsesi kokovartalopeilistä ollessasi tapasi mukaan munasillasi.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Kävin lähipöpelikössä hölköttelemässä ja hengittelemässä pimenevää jouluiltaa. Ihan hyvin olisi T-paitasillaan tarennut koko reissun. Että hyvää keskitalvea vaan kaikille, myös sinulle.

jjv

Arschloch
Ihan hyvin olisi T-paitasillaan tarennut koko reissun. Että hyvää keskitalvea vaan kaikille, myös sinulle.
No mut iltapulun mukaan tulossa on "vihdoin kylmempää". Ikään kuin se ois toivottavaa. Yrittäisivät nyt päättää, kun just muutama kuukausi sitten valiteltiin, että oli liian kylmää ulkolämpötilan ollessa 15 astetta enemmän kuin nyt.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kävin uimahallissa juoksemassa joulukinkkuläskit huspois.
Lihava homomies tuijotteli meikäsetää intensiivisesti niin suihkussa, altaassa kuin vielä saunan lauteillakin. Kiusallisehkoa oli se.