Albert Oil
Hippi ja juntti
Laukkis Monosen tilalle niin kolkuttelisimme kultapallia.
Joukkueessa hiihtävät Aino-Kaisa Saarinen, Krista Pärmäkoski, Laura Mononen ja Kerttu Niskanen. Tänään 10 km perinteisellä 38:nneksi romahtaneen Anne Kyllösen kohtalona oli pudota joukkueesta pois.
Samaa tuumin.Laukkis Monosen tilalle niin kolkuttelisimme kultapallia.
Välineurheilua ja lisäksi ulkoilmalaji.Tuossa on 'jännä' (tai ainakin) hyvä pointti, ettei kaikki kelit sovi jollekin hiihtäjällä teknisesti.
En mä sitä tarkoittanut, vaan että jos on vähän hiihtänyt liisterikeleillä, niin eipä sitä varmaan sitten osaakaan. En minäkään tykkää liippaladuista, jossa ei saa potkulle kunnon pitoa.Välineurheilua ja lisäksi ulkoilmalaji.
Avaintemppu takaisin?
Väärät sukset ( = välineurheilua )En mä sitä tarkoittanut, vaan että jos on vähän hiihtänyt liisterikeleillä, niin eipä sitä varmaan sitten osaakaan. En minäkään tykkää liippaladuista, jossa ei saa potkulle kunnon pitoa.
Nyt oli vain pakko tyytyä Monoseen kun Laukkanen ei ollut saatavilla.Laukkis Monosen tilalle niin kolkuttelisimme kultapallia.
Antsallakin on siis toivoa?Kuvittelenko mä vai onko Hoopista tullut eläköitymisensä myötä jotenskin rennompi?
Samoin Suomen!Saksan neloisvoitto yhdistetyssä vaakalaudalla! :eek!:
Äläs sano!Samoin Suomen!
Jack??Bauer 15 km:n lähtölistalla.