Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

Captain Howdy

Well-known member
Söin tämmöisen:

eli soijatortillan ja lisäksi kasvistortillan. Hyvejä olivatten.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilen lounasruokalassa vanha mummo (yli 70v) söi täysissä vaatteissa ja iso reppu seljässä lounasta. Kävin santsillakin. Reppu seljässä.:eek:

burb

.
Alan nyt syömään makkarakeittoa. On aika kuumaa, joten voi mennä hetki. Ilmoitin tuon vain siksi ettette ihmettele jos mua ei vähään aikaan tiutau tiutau tilitali tittan, sirkat soittaa salolla.

burb

.
Olen nyt lopettanut makkarakeiton syönnin, ja voin iloksenne kertoa, etten polttanut suutani. Tilanne on ratkaistu, kiitän kaikkia osapuolia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ostin tänään Citymarketista kaalilaatikkoa kaikkia ohjeita uhmaten. Petyin. Eväs oli liian suolaista ja ulkonäkö muistutti hieman oksennusta. :dunno:

Lunssila

Well-known member
Kebab-ravintola laskutti 4,90 e sijaan 7,90. Lähimaksulla sipasin rahaa pois tililtä, niin ei tullut maksutapahtuman yhteydessä huomioitua. Kuitista sitten huomasin, kun vittuillakseni otin tositteen talteen. Kyllä osasi päivällä vituttaa, ja nyt tuli taas sellanen ärsytys päälle kun rupesin muistelemaan. Olin jo poistunut ravintellista ja autossa istumassa, enkä viittinyt mennä takaisin vaatimaan minun rahoja takaisin. En ole tuossa käynyt, enkä tule kyllä jatkossakaan.

Luultavasti kyseessä oli näppäilyvirhe, eikä kusetusyritys, mutta en tiedä onko ammattitaidottomuus parempi asia kuin epärehellisyys.

burb

.
Söin pitkästä aikaa iltapuuron. Edellisen kerran söin iltapuuron kun Suomi oli vielä osa Neuvostoliittoa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Söin pitkästä aikaa iltapuuron. Edellisen kerran söin iltapuuron kun Suomi oli vielä osa Neuvostoliittoa.
Formulanomi harkitsi kuulemma jääkauden vetäytyessä valmistavansa juhlan kunniaksi "joku päivä tässä vielä iltapuuron", mutta päätti siirtää suunnitelmaa tuonnemmaksi Viikinkien hyökättyä lounaismaalle.

Örfil

Guest
Sitten Suomessa alettiinkin viljellä perunaa ja Nomin puurohommat jäi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Saunomisen jälkirituaalina juon maukasta kahvia ja syön juustoleipää kera runsaan lakkahillon. Nam.

Örfil

Guest
Sam ja Olga ne vaan puhuu taas seuraavat kymmenenkin vuotta juustoleivästä/leipäjuustosta.

:wink: