Antsa Rieppo
Well-known member
Viime vuonna samanlaisessa vesissä Tammisaaressa 16 vuotias hukkui, kun jäi pohjaan kiinni. Oli vissiin kyyristynyt veteen poimimaan kiekkoa, ja sinne jäi.Ei ole liian syvää, eikun sukeltamaan
Viime vuonna samanlaisessa vesissä Tammisaaressa 16 vuotias hukkui, kun jäi pohjaan kiinni. Oli vissiin kyyristynyt veteen poimimaan kiekkoa, ja sinne jäi.Ei ole liian syvää, eikun sukeltamaan
Olen syönyt tällä viikolla kaksi kiloa ruskeaa rasvaa (suklaata).
No tuo on jo heikkoa rekkulanhoitoa. Rekkulat kun hoitaa kunnolla ja livakkaan, niin sillä saa paljon anteeksi asiakkailta.Yli viikko on mennyt, eikä vastausta pizzavalitukseen ole tullut. :dunno:
Jospa pitsavalmistaja ei pitänyt siitä että asialla repostellaan ykkösfoorumilla ennen kuin on annettu mahdollisuutta korjata tilanne.Yli viikko on mennyt, eikä vastausta pizzavalitukseen ole tullut. :dunno:
Totta. Sanotaankin, että hyvin ja nopeasti hoidettu valitusasia on 'parasta' markkinointia. Asiakas kertoo kerran jos toisenkin, miten hyvin häntä palveltiin.No tuo on jo heikkoa rekkulanhoitoa. Rekkulat kun hoitaa kunnolla ja livakkaan, niin sillä saa paljon anteeksi asiakkailta.
Etkö enää tykännyt Chervuska Haidis - nimimerkistä?Jospa pitsavalmistaja ei pitänyt siitä että asialla repostellaan ykkösfoorumilla ennen kuin on annettu mahdollisuutta korjata tilanne.
Tykkäsinhän minä, mutta ilmalämpäpumpuista paljon enemmän.Etkö enää tykännyt Chervuska Haidis - nimimerkistä?
Naapurikin noita justiinsa hommasi.Tykkäsinhän minä, mutta ilmalämpäpumpuista paljon enemmän.