Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Outo ja hassu otus syötäväksi. Niin on kait australialaisille poro myös. Poroa vaan lisää Australian markkinoille! Liekö sitä on siellä ollenkaan?
Poroja ja muita hirvieläimiä ei ole Australiassa luonnonvaraisena ollenkaan. Istutettuna ja tarhattuna kylläkin.

Mm. uusi-seelantilaisen tarhatun saksanhirven käristyspakaste on huomattavasti suomalaista poronkäristyspakastetta halvempaa kaupassa. Ei ikinä uskoisi moista, mutta niin se vaan on.

No, Lapin poronlihatarhurit tietävät tuotteidensa arvon. Ja onhan raakakuivattu poronliha äärimmäisen hyvää.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Olin tänään kummipojan viisivuotissynttäreillä ja söin paljon makeaa: täytekakkua, keksejä, suklaata ja karkkia. Ne aiheuttivat pahan olon. :D Sen jälkeen sanoin itselleni, että minulla ei ole lainkaan paha olo! Se auttoi: paha olo meni pois ja pystyin taas syömään lisää makeaa. :thumbup: :ahem: :cool:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Söin tänään duunissa pelkkää vegemättöä. Oli härkistä ja nyhtistä muun muassa. Harmittaa, kun kaupoissa ei ole yhtään vegaaneille sopivaa piimää. On kuitenkin manteli-, soija-, kaura-, riisi- ja kookosmaitoa, mutta ei yhtään piimää. :wall: :( :dunno: :frown: :thumbdown :nope: :mad: :mad_old: :thumbfh:

burb

.
Kuinkas sattuikaan, tänään taitaa burbbilassa olla ruokana hernekeittoa ja ruisleipää.
Kohta bailataan.

burb

.
Mutta, mutta...
Nythän siis kävi silleensä, että enhän mä mitään hernaria voikaan ahmia, ainaskaan vielä.
Sillä olin unhoittanut, että mullahan oli broilerin puolikas jääkaapissa, ja täytyypi syödä se ensteks pois, ettei mene pilalle.

Toivottavasti tämä äkillinen muutos suunnitelmissa ei nyt sotke liikaa teidän elämiänne.

burb

.
No pitäähän sitä nyt vähän... ihan jo pelkästään maineen vuoksi.