Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

Piperikakkurahka on uusi mustikkajäätälö?

piparkakkurahka.jpg

Kaalikääryleitä.
Onkin pitkä aika siitä, kun viimeksi olen tällaisia popsinut. En tiedä kuinka pitkä, mutta ... pitkä.

Kylillä kun puhutaan katkarapu-Albertista, se ei tarkoita että mies on riuska ja ahavoitunut erikoisherkkujen pyytäjä ja merikarhu.

Tänään sain vastauksen hiuspizzavalitukseeni. Kerrottiin laatujärjestelmästä ja pahoiteltiin tapahtunutta. Pyysivät osoitetta, että voivat toimittaa lahjakortin. No, olin kyllä sen osoitteen laittanut jo ensimmäiseen valitukseeni. Jännää nähdä, millaisen lahjakortin rapsauttavat. Onkohan se kolme vai viisi euroa?

Ostin Chili con vege- burriton, kun ilta-alesta halvalla sai.
On kyllä niin hiivatin pahaa, että ihan on kuin omatekemää. Al-sedän kasvissyönti loppui tähän.

Ostin Chili con vege- burriton, kun ilta-alesta halvalla sai.
On kyllä niin hiivatin pahaa, että ihan on kuin omatekemää. Al-sedän kasvissyönti loppui tähän.

Tuo kyllä oli. Muistan kun viime kesänä ostin, niin hyvä ettei itku kurkussa pitänyt loppuun syödä. Noi muut HK:n burritoeinekset on ihan syötäviä.

Tänään sain vastauksen hiuspizzavalitukseeni. Kerrottiin laatujärjestelmästä ja pahoiteltiin tapahtunutta. Pyysivät osoitetta, että voivat toimittaa lahjakortin. No, olin kyllä sen osoitteen laittanut jo ensimmäiseen valitukseeni. Jännää nähdä, millaisen lahjakortin rapsauttavat. Onkohan se kolme vai viisi euroa?

10 €. Voimassa 24 kk.