Tapahtumia & sattumuksia aiemmin määrittelemättömissä paikoissa (esim. puistot jne.)

Örfil

Guest
En olisi ikinä uskonut kuinka ulkonäkökeskeisiä ihmisiä täällä miehet ovat sisimmässään. Tiedän kyllä jonin hajuvesi- ja geelifanituksen, mutta jos mies näyttää tavalliselta valkonaamalta, niin jopas ollaan komentoimassa ettei ole väriä naamassa ja ei lainkaan esim. Jjusbanin näköä naamassa. On se, on se.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Toi kuva on itse asiassa niin hyvä, että ansaitsisi olla uuden "piirrä ilmeet ja kirjoita puhekuplat"-kisan aloituspostaus.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4972
Sijainti
Parc Fermé
Yhtenäinen varustus lienisi suotavaa, kun kerran kyse on armeijahommista. Tuollainen sekapukeutuminen antaa kovin amatöörimaisen vaikutelman.
Muodon perällehän laitetaan yleensä "väärän varùstuksen omaavat"

Vaan mitäs kunniitä on kaksi
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Lähipuistossa tiannetta päällänsä.



Aika dramaattinen saa tilanne olla, kun kerran oikein hekolla paikalle hurauttivat - TaYSiin ei tuosta ole kuin bauttiarallaa mailin verran.
Eihä sillä merkitystä kuinka kaukana sairaala vaan kuinka kaukaa lääkäri tulee.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vastaavalla matkalla oikeasta sairaalasta, työterveydessä työparini elämä pelastettiin kun tuotiin kopterilla paikalle liuottavia.
Mä olen kuvitellut Tays'in olevan oikea sairaala.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Istutin kaupungin hoitamattomalle niittyalueelle - joka on tonttimme ja viereisen autotien välissä - Terijoen silavan tuomaan näkösuojaa.
Siitäs saivat, kaupunkilaiset, ilmaisen puun.


Kuva ei liity tapakseen
 
Ylös