Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
En muista montaakaan näin huonoa keliä kuin iltasella. Helsingistä tullessa keskivauhdilla 75 km/h köröteltiin Janakkalaan asti, jossa alkoi tuppura jo vähän helpottaa. Vasemmalle kaistalle koukkaamista harkitsivatkaan vain uhkarohkeimmat, sillä oli ihan silkkaa kinosta se. Siinähän trullijunailtiin sitten. Onneksi radiosta tuli Matti Airaksista.

En muista montaakaan näin huonoa keliä kuin iltasella. Helsingistä tullessa keskivauhdilla 75 km/h köröteltiin Janakkalaan asti, jossa alkoi tuppura jo vähän helpottaa. Vasemmalle kaistalle koukkaamista harkitsivatkaan vain uhkarohkeimmat, sillä oli ihan silkkaa kinosta se. Siinähän trullijunailtiin sitten. Onneksi radiosta tuli Matti Airaksista.
3-6cm oli lunta tullut ja joku oli onnistunut ajamaan maastomersun lumipenkkaan kiinni risteyksessä.

Liekö aiemmin maininnut mutta seurustelin yhden Turenkilaisen naisen kanssa aikanaan. Minä vuonna olitkaan Albert syntynyt?

Ensi kerralla voisi koittaa pysäköidä oikeasti reunaan, eikä kahden 'ruudun' keskelle.
Yleensä kun on sellainen välttävästi kahden auton rako parkkiksella, pysäköin juurikin niin keskelle kuin mahdollista, ettei sivuille mahdu muuta kuin moottoripyöriä ja sitä pienempiä kikottimia.

Yleensä kun on sellainen välttävästi kahden auton rako parkkiksella, pysäköin juurikin niin keskelle kuin mahdollista, ettei sivuille mahdu muuta kuin moottoripyöriä ja sitä pienempiä kikottimia.
Itse valitsen kauppakeskuksessa toisinaan kapean paikan, niin että siihen kääntäessä peili menee sentin päässä tolpasta, ja kylki seitsemän sentin päästä viereisestä autosta. Auto on kokonaan oman ruudun valkoisten viivojen sisällä, ja tolpan takana on tilaa avata ovi.

Mun parkkipaikkataktiikka on ns. "spurgu ratikassa".
Eli pidän autoni pesemättömänä ja nuhjuisen näköisenä. Tietysti sekin helpottaa että se on jo iäkäs peli.
Kun mä ja autoni viestitämme passiivisesti ettemme välitä naarmuista, ja että naapuriparkkeeraajan pitää varoa ettei takki likaannu, on mulla selvä yliote kilpailijoihin nähden.
Kilpakumppanit mieluummin parkkaa alueen toiseen päähän kuin mun viereen. Tai jos mä jätän auton johonkin niin eiköhän niiden ympärillä olevien ökybemareiden ökyomistajat hae paniikissa autonsa jonnekin muualle turvaan.

Lisäksi olen lakannut huolehtimasta henkilökohtaisesta hygieniastani. Ja välillä käyttäydyn oudosti antaakseni vaikutelman että olen vähän dingdong.

Eikös se ole kuitenkin Outokummusta?

Aika herkkiä nuo tolpat tolla tiellä. Useamman kerran on välähtänyt, mutta kertaakaan en ole edes varoitusta saanut. Saa nähdä päteekö sama Kiteen suunnan pömpeleihin...

Liekö Audi kuskeilla yleisemminkin vaikeuksia saada kulku välineensä pysäköidyksi pysäköinti ruudun sisään?

kummalliset_autoviritelmat_0105.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.